Totalt antall sidevisninger

onsdag 27. april 2011

Jordmortime Tirsdag 26 April og forbredelser

Ja da var det tid for kontroll igjen.

Hjertelyden til lillegutt var på 140. Vekta viste 67 kg. Aldri vært så tung før. Strekkmerker kommmer på magen. Vann i kroppen 1-2. Kjøpt støttestrømper men får ikke brukt dette når jeg er alene, får verken på eller av strømpene.

Men det jeg først og fremst vil ha frem i dette innlegget er...
Lillegutt har festet seg godt nede i bekkenet( viste ikke at det som regel ikke fester seg andre gangen) .
Så han ligger klar og kommer plutselig. Da fikk jeg litt dårlig tid plutselig, har så godt tid hatt de siste 2 ukene. Og energi har kommet fra ingen steder :) Siste jordmor sa at jeg skulle hjem og pakke sykehusbaggen- så får vel gjøre det, hvertfall emilie sin uansett hvem som kommer til og motta henne når det er i gang. Litt mer og tenke på når det er søsken i bildet gitt. Så tar jeg min bag deretter, alt ligger i skapet men bare ikke klart. Men belager meg på og gå til termin , 3 uker til. så har jo god tid igrunn.


Ikke bare jeg som blir satt igang med forbredelser, også de rundt meg:) Snille Desiree, Linda og Tina.
Idag kom Desiree med vogga som vi er så heldig og få låne til lillegutt, da vesla fortsatt sover i sprinkelsengen og lillegutt kan ligge i vogge helt til han begynner og snu seg så investerer vi ikke i enda en sprinkelseng.Fra før av har vi fått låne tøy til lillgutt:)
Imorgen kommer Linda med tøy til lillegutt hun også, alltid greit med tøy. Samtidig får jeg kose med Adrian på 9 uker:):) Gleder meg!!!!
Og til uka skal jeg møte Tina, som også har tøy til lillegutt.
Så snille alle er!!!!!


Evig takknemmlig for alt , tar imot med åpne armer og står md tjeneste tilgode tilbake igjen til alle:):)

Vi blogges!!

1 kommentar:

Nina sa...

Tung?Da skal jeg ikke fortelle deg vekta mi.Har gått opp 9 kg,men er ingen lettvekter fra før.

Så fin mage du har,så bilde lenger ned her:)