Totalt antall sidevisninger

torsdag 14. april 2011

Uke 35- 36 dager til termin!


Prøvde og ta et magebilde men ble ikke helt fornøyd men et bilde ble det da etter mange forsøk:) Take it - og leave it!!!

Hjelp- det er bare 36 dager igjen!!!! Før opptellingen begynner vel og merke- håper bare jeg slipper det. Hatt magesmerter på og av hver dag siden Torsdag( altså en uke). Sånne "tak" i magen og hjelper ikke med stillingsforandring, smertene vedvarer til de selv slutter. Føler også at hodet hans er på vei ut. Skal til legen på Mandag så nevner det for henne da. Det er såpass vondt at jeg må legge fra meg det jeg driver med akkurat der og da når det setter igang. Veldig vondt generellt for og sitte ,ligge, stå og gå for tiden, symfysen gjør vondt, pluss at jeg føler hodet er på vei ut.
Så kanskje bringebærblad har gjort sitt, men ikke husket og tatt det hver dag( en uke siden jeg begynte idag og har tatt det 3 dager).

Det er en dårlig kombinasjon med en hormonell mamma, , ikke så bevegelig mamma, trassete frøken, vondt i kroppen( ryggen, bena og bekkenet) og nummne hender bare de er litt i ro, generellt lite søvn, og doflying og hodepine. Får ingen løsning på kveldsskift uka til samboern heller, så no hope for me i siste innspurten!!!


jaja, løpe til fysio -dobbeltrening nå=)

1 kommentar:

Marthe sa...

Høres ut som den lille e på vei ut snart ;)