Totalt antall sidevisninger

tirsdag 12. april 2011

" Tatt på senga" ....

På Lørdag ble jeg "tatt på senga"... Var i bursdag med vesla og samboern da samboern plutselig kommer og sier at vi må dra, fordi han skulle kjøre meg til Oslo. Jeg som omtrent aldri er i Oslo skjønte ikke hva jeg skulle der for og si det sånn. Jeg spør og graver på vei til Oslo: Hva skal jeg? Hvem skal jeg med? Kommer jeg hjem ikveld? osv... Mn samboern er jo så flink , alt for flink til og holde på hemmeligheter- så ikke et ord fra hans munn!!!

Ble kjørt til Akersgaten 20, tror jeg, til Modelday studio... Egentlig skulle samboern og vesla bli med men fordi vi kom sent og ikke fant parkering så ble det bare meg men målet ble oppnådd- bilde av magen og meg:)
Ventet en time før jeg ble sminket og stylet, tiden gikk fort får jeg tenkte "hvem har gjort dette for meg" Mens jeg blir sminket og stylet- får jeg et kort.
På kortet( skal prøve og ta bilde av det og selve resultatet når det er ferdig)
stod det hva jeg skulle, fotograferes og få velge et av bildene som var betalt for allerede. Og en hyggelig aften med god mat og godt selskap etter på ikke minst!!! Det ble treretters på Olivia på akerbrygge, deilig mat og nydelig alkoholfri vin til hovedretten også.
Og dette var det Thea som hadde satt igang og fått Desiree og min kjære med på!!!! Thea har funnet folkene og spurt rundt og arrangert dette til meg før jeg blir en hektisk tobarnsmor:) Jeg er så heldig og en venninne som Thea!!!

Det ble et fint resultat som model og gleder meg til og få bildet på veggen, og tenke tilake på denne dagen ( som aldri vil glemmes uansett) som en av de aller beste dagene i livet mitt!!! <3

Så Et STORT takk til verdens beste Thea som ordnet dette og tok meg på senga og jeg ble så overrasket som jeg aldri har blitt før. Og gitt meg en dag jeg aldri kommer til og glemme!!! Det hjalp med inspirasjon den siste innspurten av svangerskapet:) Noe som var meningen til Thea:)

Jeg følte meg så heldig denne dagen som har to så gode venninner som Desiree og thea!!! Dere er verdens beste. Samboern sa dette da jeg kom hjem: skulle tro dere hadde vin med alkohol så mye som du skravler !! - Det tyder bare på at jeg har hatt en strålende kveld, over all forventning til en vanlig lørdag som jeg hadde sett for meg før på dagen.

Jeg er verdens heldigste jente!!!! Og thea, du er best!!!! Er så glad i deg, og Desiree også!!!

Tuuuuuuuuusen tuuuuuuusen takk !!!!!!Skal tenke på dere hver gang jeg ser på bildet når jeg får bildet :):)

2 kommentarer:

Emilie Maria sa...

Jøss, det hørtes jo ut som en kjempeflott lørdag. Morsomt med slike overraskelser og gode venninner. :)

Anette sa...

Så koselig da, nesten som en litt annerledes babyshower! ;) Magebildet er jo et veldig fint minne å ha på veggen også.