Totalt antall sidevisninger

tirsdag 5. april 2011

Teller ned til helg...

og det er bare 2 dager/ 2 alene kvelder igjen!!!! Min kjære jobber nemmelig kvelden denne uken:)


Hodepinen har tatt knekken på meg siden Lørdag( 4dager idag).Dissa hormonene assa... Så når vesla er levert i barnehagen har hu mor lagt seg igjen. Pluss at natt til Mandag var vesla lys våken plutselig fra kl 23 til 03.30. Og fram og tilbake fra senga si og vår. Blir ikke mye søvn med skravlete datter i senga midt på svarte natta. Da hun ble bært i sin egen seng(mange ganger iløpet av nattetimene for og si det sånn)skrek hun i trass , jeg holdt ut med og høre hun skrike i 45 minutter og kom da på stakkars naboen( her er det lytt, hører datteren under oss ofte)så hentet henne inn til oss og sovnet utslitt inntil mamman sin og ville bli holdt rundt!!! Da fikk jeg dårlig morsfølelse da GJETTOM!!! Hn må ha hatt mareritt, noe hun har ofte for tiden. Jeg felte noen tårer da vi koste før hun og jeg sovnet.

Så jeg sov hele Mandagen når vesla var i barnehagen.Hentet henne halv fire fordi vi skulle rekke og bade og med trass i hverdagen tar ting tid pluss en hormonell og ustabil mamma. Badet og koste oss med pizza før barne -tv og så på naturprogram og la henne 19.30. Når min kjære kom hjem fra jobb, han hadde bursdag denne dagen, så lagde mat til han og muffins og et bursdagskort( gaven er underveis med posten) før det ble natta.


Idag Tirsdag har jeg også sovet. Droppet bassengtreningen pga hodepinen, har aldri hodepine , så er skikkelig uvant og slitsomt hvis dette skal vedvare til lillebror er ute, for denne hodepinen er pga hormonene i kroppen. Merker jeg er sliten, men det er halvveis i uken så holder ut 2 kvelder før kjærsten er hjemme og avlaster meg igjen.

Ingen kommentarer: