Totalt antall sidevisninger

torsdag 7. april 2011

Bringebærblad testingen er igang:)



Første gang jeg prøver kjeringråd, håper derfor på effekt, men ingen skader og ta det uansett så bonus på kroppen uansett virkning:):) Fikk tipset av profesjonell personell i helsekost( vil ikke si direkte person) men en av helsekost kjedene sin sjef/min gamle nabo osv..

Hjelper også til og med at livmoren trekker seg raskere sammen etter fødsel og det er ikke dumt!!!!Så dette blir noe jeg begynte med idag , i uke 34!!!

Prøvde og legge til link, men skriver den her isteden:
www.urtesenteret.no
og les om bringebærblad mulig jeg skriver et utvidet innlegg ikveld, men nå må jeg komme meg til vanngym!!!

2 kommentarer:

Anette sa...

Jeg tok bringebærblad kapsler og fikk modningsrier heeeele tiden og kynnere! Ga ikke noe positivt for min del! Æsj, blir sint når jeg tenker på det.. Hørt det har vært sånn med fler også.. men du får jo bare prøve :)

Kristine og lille Emilie sa...

når mange erfarer forskjellig er det verdt et forsøk=) ikke sikkert pga bringebærkapslene du hadde modningsrier og kynnere hele tiden, vet jo aldri om det hadde vært der uten bringebærkapsler heller. Alt er vel tilfeldig, har ikke trua på kjærringråd i det hele tatt gjorde ingenting forrige svangerskap så siden dette er mitt siste svangerskap skader det ikke og prøve noen ting men gidder ikke styre for mye med kjerringråd. har trua på at barna kommer av seg selv når de er klare eller ikke har det bra i magen. Utenom igangsettelse da seff.