Totalt antall sidevisninger

søndag 2. mai 2010

Hytta 1 mai helgen 2010


Emilie er ferdig pakket veldig klar får å reise til farmor og farfar på hytta.


Rydder litt,tror hun..


Kveldskos hos farfar i pavilijongen rett før legge tid kl 20.30, litt sent pga mye søvn i bilen pga reisen;)


Terasse-lek når vi ankom hytta... Nam nam skalk med kaviar=)

Torsdag hadde vi hamburger når vi kom på hytta, emilie også=) Tok kvelden 22.30, svigers var på den faste "torsdagsklubben" med venner da fant jeg detlurt å benytte sjansen til å se paradise hotell( noe jeg skjønner svigers ikke hadde villet sett på).

Fredag stod vi opp kl 07. Svigemor, svigefar og samboern jobbet ute i sola fra kl 9-15, mens jeg passet på vesla. Jobb seg selv det også igrunn, overalt hele tiden, krabbet ned fra plattingen og rundt hytta og gikk å så på arbeiderne jobbe innimellom, emilie er så farmor-dalt, at vi måtte titte innom dem titt og ofte...På kvelden når emilie sovnet 20.30, satt vi i pavilijongen med noe godt i glasset og hørte på radio og ventet på quizzen som startet kl 22.00. Til quizzen kom tanta,onklen, fetteren til ole, som hadde med seg nevøen til ole på hytta denne helga. Og Nevøen til ole vant quizzen faktisk =) Ikke helt i topp form denne uken, så la meg 23.30 (før svigers og ole) men sovnet ikke før kl 04 og vesla våknet 6.15 men da stod ole opp med henne og jeg sov til 08( 2 timer hjalp ikke når det ble 4 timer søvn tilsammen).

Lørdag, Etter at jeg stod opp kl 8, la ole seg litt, og jeg slet med å ha emilie alene så svigemor hjalp til (tusen takk!!) mens jeg slet med kroppen. Knasket paracet for magen, og forbredte meg på en dag med flying etter emilie igjen. Da svigers og samboern skulle hogge trær på onklen sin hyttetomt. Emilie og jeg ble bort så hadde vi selskap i lpet av dagen i pausene dems.. Gikk forhåldsvis greit..fløy til og fra badet med emilie på armen. På ettermiddagen skulle ole se fotball kamp i hytta vår, så vi (emilie og jeg) ble med tilbake og jeg fikk legge meg litt med boka og slappe av mens far og datter så fotball. gjett om det var deilig!!! Etter det steg formen .Og så på tv etter middag, som var sen kl 21. Emilie sovnet 19.45. Før jeg la meg hadde jeg et håp om en natt med grei søvn.

Søndag, men den gang eiiiii... magen slo seg vrang knasket paracet.... og møtte svigemor i stua kl 04( da våknet hun og fikk ikke sove igjen) så da satt vi dder da til ole og emilie våknet kl 7, da la jeg meg og sov 1 time. Vi pakket og gjordeoss klare for hjemturen kl 11 og var hjemme kl 14.30.

Alt i alt en kjempe fin tur, til tross for formen, fikk nytet de siste dagen før jobb, utenfor hjemmet der jeg skal være evig føler jeg siden jeg skal jobbe fra og med onsdagen :/

Men hva er galt med kroppen når (ligner) "den måndetlige" kommer 1 uke før tiden til tross for at jeg går på p-piller??? Og det er ikke som den ordentlig "måndentlige" heller..

Forresten helt utrolig hva disse små dytter i munn... av mat har hun blant annet spist kaviar,erter,mais, brød,salat, tunfisk,hamburger, ribbe og potet,pølse og lompe- stekt løk, foccahia brød med hvitløk og soltørkede tomater . Kremt: ikke-mat vesla har smakt på blader, steiner, pinner, leire. Det blir ikke bedre med tiden , når barnehagen er i gang, da er de møkkete fra topp til tå hver ettermiddag :):)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: