Totalt antall sidevisninger

tirsdag 4. mai 2010

Siste dag før hverdagen starter får fullt!!

Ja da venter jeg egentlig bare  på at hverdagen kommer for fullt. Tenkte jeg skulle bruke den siste dagen i perm på masse fornuftig men dagen bare flyr avgårde... 

Emilie sover ute i vogna si nå (!!!) endelig fått henne til å sove ute, veldig kjekt pga bhg start til høsten. Men må trille henne litt i søvn da men klager ikke på det jeg, bare pappan. Men bare vent i de 6 ukene har går hjemme fremover må han det får å få henne til å sove ute;) Late mann..

Desiree og Martine er på vei, skal på Triaden og ta lunsj. skjønner at det blir mindre å se til venner med barn fremover nå som jobben opptar tid og da er det jo kvelden omtrent når jeg kommer hjem.. men da blir helgene rimelig spikret med planer da=) Blir hvertfall ikke kjedelige helger:D 

Allerede nå til helgen , er Emilie bedt i sin andre barnebursdag:) Til jonas i barselgruppen sin=) med resten av barselgruppen, så det blir jo på en måte et bursdagselskap kombinert med barseltreff, med fedrene til barna til og med=) Håper Ole blir med!

Det som er deilig og tenke på ang.jobben er at det blir mange fridager nå i mai, så blir ikke fulle 6 uker å jobbe før jeg skal ha en uke ferie:):) 

Nå må jeg ordne litt før Desiree og Martine kommer, og mens Emilie sover =) Blogges kanskje imorgen, et innlegg om den første  hele arbeidsdagen på nesten 2 år ( jobbet ikke fullt under svangerskapet).  

Ingen kommentarer: