Totalt antall sidevisninger

lørdag 22. mai 2010

Sykkeltur med sykkelvogn!!!



Vi er så takknemlig for at Bestefar og Mormor ville gi oss (Emilie) sykkelvogn. Dette var noe vi egentlig skulle bruke noe av ferie pengene på, men med 80% lønn og 50% permitering blir det ikke mye ferie på oss gitt... ikke før om 2 år... Har hvertfall noe å se frem til=)

Startet Pinse helgen med sykkel tur med den beste familien. Blir så glad inni meg hver gang jeg tenker/sier familien min!!!!! Har min helt egen familie som ole og jeg har skapt sammen, i tillegg til har jeg verdens beste mor ,far og lillebror og øvrig familie på min side av slekten, og sist men ikke minst har jeg enda en familie - familien til Ole min kjære!!!! , så har på en måte 3 familier men som går i ett , som en stor lykkelig familie!!! Familie er til for å støtte hverandre og gi trygg oppvekst, koselig stunder, rett og slett samvær med hverandre er viktig!!

Min kjære og jeg gjør alt vi kan, står sammen om alt for at Emilie skal ha det bra. Og det sees på henne at hun elsker oss!! Og til dere som ikke har kommet igang med arbeidslivet etter permisjon enda, gled dere til det smilet dere får når dere kommer hjem fra jobb!!! Både av samboer og barnet deres!! Får tårer i øynene jeg hver gang hun ser meg etter jobb. Uansett om dagen har vært dritt så griner jeg gledestårer når jeg ser henne!!! Det er ekte kjærlighet det og morsfølelse :)
Synes så synd på de der ute uten familie og/eller venner... Det må være så ensomt!!!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: