Totalt antall sidevisninger

fredag 7. mai 2010

Hverdagen er igang!!!

Onsdag ble det pang-start på meg.  Tidlig vakt , altså 7.30. Dagen gikk sakte, savnet etter Emilie var stort, tenkte hele tiden " Spiser hun nå" "sover hun nå" osv... Men alikevell var jeg fokusert på jobben. Helt nytt for meg, måtte prøveå sette meg inn i alt... men jeg har ifølge kollegaene mine en utrolig hukommelse:)  Og elvene likte meg =)

Torsdag var det tidligvakt igjen, overtid fra 15-17, og personalmøte til 19.30 . 12 timers arbeidsdag går hardt får seg... og det gikk utover ole da jeg kom hjem... 

Idag, Fredag hadde jeg senvakt, dagen gikk fort, jobbet alene med elever og det gikk supert!! =) Ikke glemt mine kunstner fra ifjor tydeligvis=) Når arbeidsdagen var over var det hjem og ut å kjøpe sykkelvogn=) Så imorgen skal vi montere den og sykletur=)  Greit å kjøpe ting på salg=)  Ble også sko på Emilie, hun er så bred over risten på foten , så måtte bli sandaler, men det er jo vår, snart sommer så det passer bra med sandaler=) Sandalene gir god støtte opp i anklene og justerer borrelåsene , ytterst mulig det er mulig så hun får føttene oppi sandalene :D 
 

Ingen kommentarer: