Totalt antall sidevisninger

onsdag 28. april 2010

Bilderas og litt annet


Ålte seg oppi lekekassa si helt selv!!! 18.4.2010


Litt irritert, for kommer ingen vei.. 18.4.2010


Skjønte at det var lettere å reise seg og deretter klarte oppi kassa.. 18.4.2010


Titteiii, her kommer jeg!!! på vei opp i stående!! Kan ikke annet enn å smile når hun titter over sofasetet=)


Litt annet:
Emilie har plutselig fått fart på seg . Jeg er heldig som rakk å få med meg denne uka ( begynner å jobbe onsdag 5 mai ) da frøkna har fått fart på sakene kan man si!!! Og utrolig og sant, men hun KRABBER=)=) Jeg som var bekymra for denne rumpe-akingen hun har drevet med leeenge!!! Men det ble krabbing på denne jenta også=) Veldig fornøyd med det da det er viktig for den grov motoriske utviklingen senere i livet ,med blant annet bilkjøring. Så nå er jeg skikkelig lettet!!! Og like gira som henne når hun krabber=)


Men sko, er et tema om dagen, jaja blir ikke sko her med det første... Er heldig hvis de fåes på hennes( hun er skikkelig bred over rista) så når vi endelig (!!!!), fant at par sko som bena kom oppi med protest fra henne. og prøvde å gå med henne, skriker hun!!!! Tydeligvis vondt for henne, selvom de skoene var brede og vide nok, så dissa bena må vi få orden på. Fysiotime 11 mai, pappaen er hjemme i perm da så han får dra med henne, slik at vi kan få tips til å lære henne å bruke hele fotsålen. Slipper hvertfall å ta opp at hun ikke krabber, for det har hun lært=)=) en mindre sak å spørre om, men hun er svakere på venstre side , hun drar seg bare med høyre og venstre "henger etter" når hun åler seg. Så trenger tips der...

Nå skal vi ta en lang helg på hytta, blir sinnsykt deilig!! Nyte siste dagene , så 2 dager hjemme så jobb!!! Blir spennende, nytt, rart. alt mulig egentlig! Kommer bilder og nytt innlegg på Søndag;) skal kose meg med verdens beste lille familie, min familie!!! Blir så glad inni meg hver gang vi blir nevnt som familie o.l For det er jo det vi er!!!:D:D:D som kanskje blir større ...:) og kose meg med beste svigers og fetteren til Emilie:) Fins ikke dårlig vær, bare dårlig klær=) Meldt regn hele helga, men det stopper ikke vår hyttetur=) Vi koser oss sammen uansett!!! Elsker familien min så sinnsykt høyt, ubeskrivelig høyt!! vi er ment to be, som en perfekt familie!!!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: