Totalt antall sidevisninger

mandag 1. august 2011

Siste ferie uken...

tok vi hjemme

Kom hjem Lørdag sent på kvelden til torden væ og skikkelig åpen himmel.. Så natten ble som den ble .

Søndag vasket vi hele huset, min kjære gjorde mest og jeg ble virkelig imponert:) Han kan hvis han vil hehe( kanskje generellt mannfolk). Jeg birdo vel bare med vindusvasken og klesvasken.

Mandag hentet vi bilen som var på verksted mens vi var på hytta.

Tirsdag dro vi ut kl 10 , tenk at vi rakk og stelle oss alle 4 og spise frokost på 2 timer alle 4!!! helt utrolig hvor effektive vi var denne morningen. Veide Aron på hs. Han veier nå 6 kg!!!Så gikk turen til legen med Emilie pga hennes utslett som blusser opp og blir borte om hverandre hele tiden( holdt på siden april). Legevisitten endte med en henvisning til hudlege, så når vet jeg ikke enda men får telefon... Bare håper utslettet er der når vi får time, siden det kommer og går med lengre(2 ukers mellomrom) og (2 dager mellomrom)korte perioder. Vi unnet oss sen lunsj/ tidlig middag (kl 14)på burger king.Og emilie spiste godt med både burger og pommfri. Hun er vedig variabel i inntaket av mengde mat, spiser dårligere når hun har utslett.

onsdag fikk Emilie , Aron og jeg utrolig koselig besøk av Tina, victoria og phillip. Mens ole jobbet siste bit på bilen.

Torsdag var det mathandel og forbedelse på terassebeising( vaske og skure gulvet og tørke godt) som stod på planen og tok en rolig formiddag hjemme.

Fredag var det innkjøp av terasse beis og beising. Men beisingen måtte vente til emilie sov kl 20, umulig og ha henne inn i stua og lukke døra, selvom ole var inne med henne. ( den av oss som hun ikke er "sammen med" roper hun på konstant da). S jeg beiset kl 20-22.30 , 2 strøk ).

Lørdag pakket jeg til ungene, og oss. Vi dusjet på tur og orden alle 4. og kom oss utdøren kl 13.Kjørte barna til "mormor og bestefar" for overnatting og vi til svigers( som er på hytta) sin leilighet og campet der for natten som kom. Middag 4 stjernes middag med et vennepar med full suksess!!!!Nydelig 3 retters mat med godt drikke og irkelig avslappning og tildlig morning det ble, 06.30!!! oooppss. Tiden flyr sier bare jeg.

Søndag le jo da litt amputert hehe, siden vi la oss tidlig bokstavlig talt. Hentet ungene kl 14 og middag samtidig:):)




Nå er hverdagen her og egentlig godt er det. Er litt slitsomt når barnehagen er stent og emilie trenger utfoldelse i 3 uker.

Ingen kommentarer: