Totalt antall sidevisninger

lørdag 27. august 2011

En innholdsrik uke

mandag tok vi en hjemme-dag Aron og jeg. Hor jeg fikk vasket tøy og hus. Ole jobbet egentlig kvelden denne uken, men en som har ferie så han jobbet dag isteden og overtid fra 15 etter behov. Så han kom hjem til vanlig tid og når ungene var lagt beiset jeg siste rest på utgangspartiet. Må jo nyte det fine været når det er her. Så ble en meget effektiv dag selvom det ble en hjemme-dag. Før vi la oss begynte vi på "band of brothers" serien på dvd. Har jo tross alt sett den mange ganger før. hehe.

Tirsdag slappet vi av hjemme og jeg tørket litt støv.

Onsdag dro Aron og jeg og byttet bil på jobben til ole( han leverte vesla i bhg på vei til jobb, og overtid denne ettermiddagen så jeg hentet henne med setet som står i "hovedbilen" vår). Så ble det en kjapp til min kjære Thea, som pga innkjøring av oliver i bhg måtte brått til bhg. Så da dro Aron og jeg til barnas mormor. Og slo av noen timer der. Jeg fikk gått på lofet og hentet service vi skal ha i vitrine skapet vårt:) Ole kom hjem med UEA games sports til ps3 , så vi trente denne kvelden.

Torsdag hadde jeg Tina, Phillip og Kathrine med gutten i magen- på lunsj. Kjempe koselig!!!Og Svigers kom på middag deretter:) Tok en treningsøkt når ungene var lagt 20.00. :)

Fredag Besøkte Aron og jeg Anette og Anine, kjempe koselig:) Før vi tok helgen med vesla og min kjære. Handlet mat og koste oss med taco og hvit vin senere på kvelden. Da kom nabo-Malin over og joinet oss frem til 23. 00 :)

Lørdag Tok vi familien på 4, en tur til barnas farmor og farfar. Der var også Onkel stian , kusine Emmeline, Angelika og fetter Fredrik =) Greit å ta en besøks dag i dette dritt været:)

Imorgen , Søndag skal vi til barndomskompisen til Ole- Rune md familie på middag og barna får leke:):)


Q: hvordan har deres uke vært?

Ingen kommentarer: