Totalt antall sidevisninger

tirsdag 2. august 2011

De siste dagene og dagene fremover

Jeg har ikke glemt bloggen i ferien til info bare. Men med to barn suser dagen forbi uten at jeg føler jeg får gjort noe nytte av meg( selvom det ikke er sant)...

Vi har begynt på prosjekt- beising nå, så dette opptar mesteparten av kvelden fra emilie er lagt for natten og aron fått siste måltidet. Når dette er gjort, beiser jeg til mørket stiger på!!

Har tilbake lagt meg 7 timer nå, på 3 kvelder, ca 2,5 time hver kveld pluss. Så nå håper jeg regnet holder seg unna frem til og med fredag!!

Fredag reiser vifamilien på 4 på hyttetur med bestekompisen min, dama hans og sønnen hennes, til halden , så barna får lekt og kost seg mens vi voksne nyter god mat og godt selskap på kveldene når ungene er lagt:):) Gleder meg virkelig til dette!!! Første hyttetur med vennepar med barn:)

-så hvis det blir dødt på bloggen til over helgen skjønner dere hvorfor:)
Vi blogges!!! nå er det natta her med min kjære før en ny dag kommer over oss.

Ingen kommentarer: