Totalt antall sidevisninger

onsdag 10. august 2011

Endelig....

Ja endelig kan vi flytte inn i vinduskarmene i stua!!! Emilie har hatt relativt mye kløe etter og pelle på ting og tang. Men denne uken prøvde jeg og sette to blomster i vinduene får og se hennes reaksjon. Og YES!!! - forsøk vellykket :)

Så nå kan jeg pynte litt:):) Det eneste Emilie viste av oppmerksomhet til blomstene var og å peke på de fra avstand og si " ny" :):) Så fint tenkte jeg da:) Og siden har de fått stå i fred:):)


Nå kan de stå der frem til Aron begynner og dra seg opp etter ting og klø i fingrene sine hehe:)


''



Så nå vet jeg ikke om jeg skal kjøpe flere, er ikke så flink med blomster , så kan hende det blir sløsing! Disse håper jeg at jeg mestrer, vann 1 gang pr. uke burde jeg klare, når jeg hadde Julestjerna- blomsten fra 1 desember 2010 og frem til sommerferien. Den tk kvelden fordi vi ikke hadde noen til og vanne den ene blomsten vi hadde i hus den gang, men en julestjerne pleier ikke leve så lenge så den gjorde nytten sin det skal den ha:)

Blomster er fin pynt synes jeg og praktisk pynt samtidig:)

Ingen kommentarer: