Totalt antall sidevisninger

onsdag 19. januar 2011

Siste oppdatering i hverdagen og svangerskap nr 2

Tiden bare flyr skjønner jeg!!! Dagene går i det samme vante, levere i barnehage- hjem-handle-vaske-rydde-klesvask-lese/slappe av... så går det i ett fra vesla er hentet i barnehagen til hun legger seg 19.30. Pluss at annenhver uke jobber samboern kvelden så blir ekstra mye på meg da og lite avlastning å få på ettermiddagen. 

Ellers så går jeg i svangerskap uke 23 nå, og ser frem til det nærmer seg slutten... men samtidig ikke. Bekkenet streiker og jeg er sykmeldt blitt nå og kommer igang med trening 3 ganger pr. uke fra Fredag av :) Dette håper jeg har samme virkning som forrige svangerskap. Pluss at nå skal jeg få "pleie" på benk av manuellterapeut også noe jeg ikke hadde forrige gang=) Kjenner liv hele tiden, hele døgnet=) Lite halsbrann når det først kommer er det en dag eller to så lenge uten :):)
Skulle egentlig til jordmor imorgen men hun er syk så timen ble utsatt til 3 februar. Kunne velogmerke fått time på kløfta hs men takket nei. Har så god tid føler jeg til den timen, dessuten går jeg til legen hver mnd pga sykmeldingen og har kontroll samtidig :) kommer til og gå mest hos legen til kontroller tror jeg uansett. Men klart den første jordmortimen blir spennende, nytt sted, ukjent jordmor osv og ikke minst første jordmortime i dette svangerskapet.
Formen er grei hvis man ser bortifra bekkenet som streiker . Men fullt avhengig av bekkenet annenhver uke som forklart over.
Har av planlegging begynt og kjøpe smått inn gutte-tøy-  alt vi har er rosa jentetøy omtrent pluss at vi lånte klær til emilie helt til str 80 av en venninne kombinert kollega . Skal ta ned alt emilie har brukt og prøve og farge noe av det rosa i gutte farger neste mnd:) Greit og ha noe og styre med=)

Litt oppdatering på vesla kan jeg jo slenge med her også..
Hun er verdens snilleste, blideste, enkle barn og ha med og gjøre. Så kan ikke klage der bortsett fra litt trass til tider men det er bare utviklingens sjarm=)
Litt stolt at hun tar til seg det hun lærer i barnehagen også. Hun kan alle kroppsdeler hvis jeg spør "hvor er...?" :):) Hun strotrives i barnehagen, ikke vært syk siden november. Bare nyter hver dag sammen med henne, vet tiden går fort og hun vokser av seg mye av kosestundene om noen år!!!

Pcen min er erklært død, så nå må jeg blogge når pcen til samboern er ledig. Får ikke til fra mobilen, men skal prøve og finne ut av det må sikkert laste ned noe greier....

Blogges plutselig igjen ;)

Ingen kommentarer: