Totalt antall sidevisninger

torsdag 27. januar 2011

God morgen bloggverden!

Er dere opp og hopper dere også? '
Ja sånn er det med små barn i hus sier bare jeg:)
Enda jeg ikke har noe og stresse for enkelte dager, som idag, skal vel bare være hjemme før jeg skal hente vesla i barnehagen. 

Samboern begynner sent på jobb, så koselig med selskap, selvom jeg skal lese boka mi på senga om litt. 

Så på "jordmødrene" på nrk igår, og jeg sipper og sipper hver uke, går det ann!! Blir nesten oppgitt av meg selv hehe.  Godt ikke samboern så meg hehe. 

Det er da jeg tenker tilbake og husker jeg sa: Dette skal jeg aldri gjøre igjen, neste rie og jeg fikk lyst gass sa jeg til samboern: du kan godt på 10 unger til!!! Angrer litt på det siste der, men en til blir da da sikkert=) Og det nærmer seg med stormskritt nå... om 4 mnd er det jeg som ligger på føden og klager og syter og griner av smerter!!! Ja huff, dett tenker man ikke på midti moroa skjønner jeg.. hehe

Men igjen så er det så verdt det, da barnet blir lagt på brystet ditt og alt blir glemt og kan aldri sette deg inn i den smerten du akkurat hadde. De som ikke har fått barn, for dere er det en uforklarig situasjon og følelse, og de som har opplevd det vet hvordan den ubeskrivelig følelsen er!!! Vel og merke etter en positiv fødsel opplevelse! 

Jaja går og finner boka mi jeg, må jo lese litt for og bli ferdig med disse seriene... dum som jeg er og leser 2 samtidig... men men har jo tid til det da jeg sykmeldt og bekkenet streiker , og best og ha en stillesittende aktivitet da, så da passer boka mi perfekt som en aktivitet også får jeg kommet meg tilbake til  år 1906 i sagene omegn i samme slengen :)

Vi blogges plutselig:)  


 

Ingen kommentarer: