Totalt antall sidevisninger

tirsdag 25. januar 2011

Dette er min nye pc. En mini pc som er blant de aller tynneste og letteste på markedet. Til mitt bruk, er jeg ikke krav stor, men veldig fornøyd med denne pluss at kjærsten har instalert mer ram, han tenker så på meg:):) Han vet vel at jeg blir en smule sinna da det går tregt hehe:)

Dene blir min nye ferie hobby og, deilig og kunne blogge fra hytta til sommern med bilder og bare surfe nyheter uten og måtte se dagsrevyen:D:D
Og jeg kan ha med pcen på sykehuset når jeg ligger på barsel i mai en gang:):)

Veldig fornøyd med denne , som er en av mine bestevenner blit på et døgn:):)
Jeg har verdens beste kjærste , ikke snakk om noe annet:):) Fortsatt en del og sette seg inni i , web kameraet blant annet men tar ting etterhvert. Veldig fornøyd med og kunne blogge igjen og kanskje få til noen bilder på enkelte innlegg.

Eneste er at jeg mistet bilder fra 6 år tilbake da den gamle bærbare min døde for oen uker siden. Men har hedigvis bildene av emilie på minnepinne, flaks!!! Og noen ligger på fotoknudsen men hadde håpet resten lå på picasa kontoen min men nei da... jaja minnene får leve i hodet mitt heretter:)

Når jeg får web kameraet til å forstås , kan emilie få blogge et innegg med meg med bilde=)

Har ikke jeg verdens snilleste kjærste???=)=)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Anette sa...

Hei! jeg lagde headeren min i picasa og den nye redigeringsvinduet der som heter picnic.
Også går det nok ann å levere harddisken sin på elkjøp el. og de kan klare å hoste opp bildene dine igjen. Kan koste litt, men er vel verdt det for bilder 6 år tilbake i tid? :)

Kristine og lille Emilie sa...

harddisken er ødelagt så bildene er borte,år vel ikke nn og hente bildene ut da?
men det var jo bare gamle fest bilder og hyttebilder så ikke krise så lenge emilie bilder er på minnepinne:=)

kristine sa...

Jeg fant noen cder jeg brent bildene på ifjor, så har fått reddet de fleste, bare siste året som mangler, og det er ikke så viktig for emilie bildene har jeg allerede på pinne:) *puster lettet ut* Koselig og ha minner på bilder:)