Totalt antall sidevisninger

mandag 31. januar 2011

Helgen vår :)

Helgen og kose-tiden med familien bare flyyyr avgårde!

Fredag tok vi vesla fri fra barnehagen , Ole hadde jo fri denne fredagen også, så en ekstra familie dag er bare kos:) Vi tok turen til vesla's mormor og besefar og onkel kristian. Der var vesla alene mens vi var på kontroll og hørte hjertelyden til lillebror:) Deretter kjørte kjærsten meg på fysio trening og hentet meg deretter:) 
Så dro vi til vesla og slapp av samboern mens mor og jeg dro ut og handlet mat . 
Spiste middag og kaffe deretter før vi vendte nesen hjem slik at vesla sovnet for natten i bilen og ble bært rett i seng fra bilen. 

Lørdag tok vi en rolig morgen, vesla våknet 6.30, tok henne til vår seng og der lå hun på armen /brystet mitt i 2 timer og bare små pratet og puslet med smokker :) Felles frokost før hun lekte med duploen sin og hu mor ryddet litt selvfølgelig. Så var det tid for duppen hennes og denne tok hun i senga si denne dagen. Deretter dro vi på jessheim senteret og spiste is og tittet litt. 
Jessheim-senteret er håpløst og skjønne seg på.  Endte på bohusog rema 1000 på gystadparken øfr vi dro hjem. Stille og rolig kjærstekveld, la meg 22.30. 

Søndag  hadde vi frokost kl 9 med egg, rundtstykker, og you name it:) Før vi går ut, og vesla etterhvert sovner i vognen ute:) og jeg kose meg med boka mi og kaffe-latte. Søndager betyr fiske til middag:) og emilie elsker fisk:) Deretter lekte vi inne og hun badet mens jeg fikk vaske kick etter jeg hadde støvsuget. Bare og nyte det da kicken kommer:)




 

Ingen kommentarer: