Totalt antall sidevisninger

lørdag 10. november 2012

Lørdagskvelden

Barna er i seng og jeg sitter foran peisen og leser boka mi.

Utrolig bra serie jeg har begynt på nå( ja jeg leser mye) hehe.

Leser jo mange serier: sønnavind, annas skjebne, i krig og kjærlighet, morgengry, morshjertet.

Har også lest østenforsol dom bare var 12 bøker. Den var morsom å lese fordi mye handling var fra lørenskog der jeg er i fra. Om området rundt.

Sønnavind er handling rundt sagene og ,akerselva.
Annas skjebne fra skjærgaardsstrand i vestfold.
I krig og kjærlig i trysil traktene.
Morgengry fra trondheim og omegn.
Morshjertet fra kristiansund traktene.
Elsker alle disse seriene. Og selvfølgelig cecilia samartin bøkene et lest mellom enkelt bøker i disse seriene jeg leser:)

Blitt en lese hest ertet at jeg har hatt to svangerskap og mer låst inne på kveldstid når barna er lagt.

Anbefaler disse seriene på det sterkeste:)



Ingen kommentarer: