Totalt antall sidevisninger

søndag 25. november 2012

Familien Pjusk

Vel hjemme fra koselig bursdag og emilie lekte å koste seg:) merker at hun ikke er så sjalu / trass uten aron. Så godt å skille de litt:)

Hun sovnet sent , kl 20.15. Men siden hun var alenebarn så var det bare Kos:).

Hun fikk med seg en eske med lego av onkel kristian da vi leverte aron. Og gjett ok det falt i smak:) lekte med den før bursdagen.

Ble sofa, bok og en øl igår kveld før jeg snufset meg i seng kl22. Familien Pjusk er oss stakkars.

Nå ligger jeg i senga med emilie og ole som snorker( tette i nesa). Gleder meg til å sette meg i ro ned å lese ferdig boka jeg begynte på igår.før aron kommer hjem.

Vet ikke om jeg er fresh nok til jobb imorgen eller om emilie bør i bhg. Håper aron er frisk( at ikke bestefar smittet han igår) bestefar er tettere enn oss. Aron blir observert i bhg ang biting, hvordan type lek , hendelsesforløpet fra start til slutt. Og da blir det spennende på samtale på torsdag og se om det er aron som begynner eller om noen er slemme mot han i enkelte lek situasjoner. Kanskje han bare forsvarer seg mot andre sin biten/ brå lek. Og deretter må de voksne i bhg lære det barnet å leke rett. Aron er ikke noen gutt som leker brå leker hjemme. Gutter og gutter leker mer slikt enn jenter og gutter( da altså emilie og aron). Emilie og aron leker rolig her hjemme.hun er snill mot broren sin. Sjalusien går utøvet oss og ikke han( så bra det altsa). Blir spennende:)  bra emilie  er det forbildet hun er. Snill og god  mot han og ikke lar no fysisk gå utover aron når hun er sjalu/ trassig. Får da hadde vi skjønte om han hadde lært å bite hjemme om emilie hadde bitt.

Men men:)

Nå er det opp å hopp kl er 8 og emilie må vekkes slik at hun ikke drøyer kvelden ikveld:) 

God Morgan Allen sammen:)





Ingen kommentarer: