Totalt antall sidevisninger

mandag 5. november 2012

Helgen vår

Fredag hadde jeg bursdag og feiringen ble laber. Jeg var syk. Ole tok aron med seg på hs.15 mnd kontroll.fikk mmr vaksinen og prat med helsesøster. Lege kontrollen også inngår i 15 mnd kontrollen ble ikke tatt da lege ikke var på denne helsestasjonen denne dagen.

Aron veide nå 13,6 kg. Gått opp fra12,9 til 13,6 på 2 uker. Lengden fikk de ikke målt. Stå han gutten vår. Men sikkert ikke strekt seg noe på 2 uker. Sist var han ca 80 cm.

Ellers en stor sterk gutt. Som skjønner hva vi mener når vi sier opp til og med 6 ord setninger til han.

Språket: han prater ikke. Sier pa-pa når han selv føler for det. Hvis vi spør om han kan si pappa, rister han bare på hodet. Haha. Sta denne gutten gitt. Sier noe som ligner ja hvis vi spør om han vil ha det eller lignende.

Motorikken var bra både fin- og grov motorikken.

Lørdag dro vi til farmor og farfar. Ble innekos før shopping av julegaver. Barna var heldige å fikk leker av farmor og farfar:) snille de er!
Dro hjem så barna sovnet for natten og løftet de rett i sengene.
Vi hadde romantisk kveld deretter.

Søndag feiret vi bursdagen min. Fikk besøk av farfar farmor mormor bestefar onkel kristian oldemor elna- til barna:) koste oss med kaker og kaffe. Før på dagen ryddet jeg bort tøy aron har vokst fra, så lille fetter kunne arve det. Pluss at kofferten fra syden ble pakket ut, 3 maskin tøy vasket.så ingen latskap hos oss:) ikke mulig med latskap med to små. En er som ingen to er som ti.

Deilig på en måte husker jeg når vi bare hadde emilie, da kunne vi sove lengre hver vår dag i helgene. Ikke lett å gjøre det med to små som vil hvert sitt i det de står opp. Noen ganger ole sier jeg kan ligge litt til,klarer jeg det ikke får det blir krangel og bråk når han ikke strekker til med barn som ikke vil skjønne ordet: vent litt.  Da føler jeg at det blir lettere får ole at jeg står opp å hjelper til :)

Her kommer moen bilder, aron leker med Playmo,emilie hjelper meg å bake. Og deilig lunsj og frokost Omeletten min.nam nam.






Ingen kommentarer: