Totalt antall sidevisninger

fredag 2. november 2012

Fredag

Ole, emilie og aron var på hs.15 mnd kontroll på aron.og mmr vaksinen ble tatt:) så nå er han ajour med vaksinen- endelig:)
Han vridende nå 13,6 kg. Høyden er vel fortsatt 80 cm. Fikk ikke lov å måle høyden- så bestemt og sterk som han er.

Jeg er hjemme fra jobb idag, ikke i form. Slapp i kroppen, hodepine, vondt i kroppen og piggtrad følelse i halsen.

Lage sunn lunsj, ja har jo blitt sunnere etter kurset forrige torsdag. Så spist mindre brød, mer egg. Begynt med tran.

Barna har fri idag pga at vesla ville bli med på hs. Og siden ole har fri da han har jobbet kvelden denne uken, skulle barna få fri idag uansett. Og greit er det siden det  flyr rundt som støv tilfeller med omgangsyke i bhg.

Vet ikke om aron er smittet, løs avføring har han jo hatt  siden vi var i tyrkia.men emilie er helt uten sykdom.

Laget deilig lunsj idag. Omelett med paprika,agurk og skinke. Og ved siden av avokado med salt og pepper:) nam nam!!!

Ikveld skal jobben ut å spise, må se ann det, vet ikke om jeg har matlyst nok, eller om jeg blir bedre. Ganske kjedelig å føle seg sånn på bursdagen sin må jeg si....

Jaja ett år eldre er jeg blitt uansett og nå kam jeg faktisk øvelseskjore med broder også:) om jeg tør:)

Ha en fom fredag der ute:)


Ingen kommentarer: