Totalt antall sidevisninger

lørdag 24. november 2012

Lørdag

Nå er vi i bilen. Skal levere aron til bestefar. Aron skal kose seg med bestefar frem til mormor kommer fra jobb. Og sove over uten emilie. Søsken har godt av å være adskilt for at begge skal få alene tid med foreldrene.  Aron har aldri vært borte uten emilie på overnatting så blir spennende !:) de blir jo avhengig av hverandre også. Neste gang skal emilie sove borte uten aron så de får alene tid med alle parter( oss og besteforeldre) på omgang.

Emilie og vi skal i bursdag til nabo jenta som blir 3 år:) og lage pizza med oss ikveld og spille spill før hun legger seg:)

Blir godt med litt mer ro bare med et barn for oss også. Vi er nemmelig pottetette og hodepine,feber i bølger,og null smaktsans og piggtrad i halsen.
Jeg har hanglet slik i 4 uker nå, annenhver dag ca hvor jeg er bedre og så verre igjen.... slitsomt å ikke ha energi å være Pjusk hele tiden. Så mistenker mycoplasma på meg. Ole har begynt denne uken. Så ja kan være det vi har i hus da det er lang inkubasjonstid på mycoplasma. Jeg ble nok smittet( om det er det jeg har) i bursdag dagen før vi dro til tyrkia. Ble dårlig den første uken vi var hjemme igjen. Jaja nok syting og klagibg- det er det verste jeg hører selv.

Ha en fin lørdag der ute det skal vi:) kose oss masse:)

Ingen kommentarer: