Totalt antall sidevisninger

onsdag 25. januar 2012

Sitter her

og slapper av. Svigermor ringte midt på dagen idag og tilbudte seg å ha Emilie på overnatting fra idag til Fredag. Så hentet henne kl 12.30 i bhg og dro i butikken å kjøpte med noe godsaker( fisker, yoghurt,kjærlighet, smoothie) som vi pakket ned i nettet som skulle til farfar og farmor. -----hjelper meg litt siden Aron er syk og krever kos/nærhet hele tiden + at jeg fikk tatt litt i huset mellom slagene.

Snakket med svigermor kl 18, og Emilie har hostet hele tiden fra hun kom dit kl 14. SSa jeg kunne hente henne, men de skulle se ann natten og kanskje jeg henter henne imorgen. De ville egentlig ha henne der til Fredag uansett- men mammahjertet mitt sier at jeg henter henne hvis hun fortsetter slik. Veldig snillt av dem og tilby seg å hjelpe til , når det står på som verst og aron krever sitt og Ole jobber kvelden. Ole kunne jo jukset og tatt "sykdag" på seg selv (siden man ikke har sykedager så lenge mor er i permisjon med barnet som er sykt) og han har denne kvelden og imorgen kved igjen FØR HAN STARTER PAPAPERM!!!

Aron har spist som vanlig idag og godt er det. Man vil jo det beste for barna sine og når de ikke vil spise og du prøver alt, men det ikke hjelper heller, så blir man fortvilet. Ser tydelig på Aron at han har godt ned litt. Han har liksom ikke den gode bolle magen lenger, desverre. Håper matlysten forblir en stund nå :)

Tidligere idag "tok" jeg Aron i å, dra seg opp på alle fire får så å strekke seg etter noe oppi duplokassa til emilie,når han skal begynne å åle seg starter han alltid med å dra seg opp å stå på alle fire for så å strekke ut armene og "lande på" mgen igjen og åle seg videre, og til slutt så imponerte han med: å strekke seg opp mot noe på 2 trappetrinn og dra seg opp i sittende og holde seg i første trappetrinn. JAJA HER GÅR DET UNNA!!!!:):)

Om Ole sin drøm stemmer( han er sanndrømt) så går aron snart. Gleder meg til å se om det stemmer. han drømte det natt til i går. Han har drømt maaaaaaaaaaaaaaange ting som har skjedd like etterpå, litt skremmende når han gjør det og samtidig føler på seg ting som kommer til å skje/ eller vet ting før du forteller han ting.

Så nå vet jeg ikke hva jeg skal finne på her jeg sitter, fikk hvertfall gjort noe nyttig når jeg endelig har tid: å blogge!!! :D:D

Ha en fin kveld videre og kos dere uansett hva dere gjør=)

Ingen kommentarer: