Totalt antall sidevisninger

søndag 22. januar 2012

Aron 8 mnd

Da har enda en måned gått, og "babyen" i hus er ikke så liten lenger( noe han egentlig aldri har vært).

Skal ikke på kontroll før 28 Februar, dvs når han er 9 månder gammel.
I starten av Januar veide han 9645 gr og var 72 lang. Veier han nok ikke før neste kontroll nå.


Over til utviklingen hans:
* Ruller begge veier hele tiden
* Åler seg fremover, rundt,bakover , han er aldri der jeg legger han når jeg driver med noe slik at jeg ikke ser han
* sier da-da-da-da
* Pinsett grepet er i bruk bare han ser litt støv osv.
* 8 Tenner, og flere på vei i skrivende stund.
* 4 måltider normalt i døgnet og glad i vann
* Fikk første brødmåltid for 3 dager siden, noe han elsket ( før han fikk vondt i halsen får 2 dager siden)
* Bruker gåstol svært lite, bare når det virkelig er krise og jeg gjerne er alene med unga
* Sover 2 lurer på dagid
* Elsker å dusje!
* Bruker bleier nr 5, rema 1000 sine:)
* Sover fra 19 ca til 06-08.

Han er alltid blid som en sol.Smiler og viser tydelig at han er glasd i storesøster, noe som er gjensidig fra hennes side:) Det varmer mammahjertet å se!!!

Imorgen starter siste uken med permisjonen min, men skal heldigvis ha 2 uker ferie rett derpå. Ole får da en mild start hvor vi begge er hjemme og kanskje skal noen dager på hytta, ser ann temp og vær, for hvis det blir bikkje kaldt og inne vær, er det bedre å være hjemme ¨å pusle enn å sitte inne på hytta med 2 aktive barn.

Dette var en oppdatering tatt i farten, sikkert noe jeg har glemt (?)
Noe dere savner?

Ingen kommentarer: