Totalt antall sidevisninger

lørdag 28. januar 2012

kjøpt!

Blir et dobbelt-innlegg dette her....

Igår Fredag Var Aron og jeg med far til charlottenberg, mens ole dro til Emilie hos farmor og farfar.

I sverige shoppet jeg røyk, vin og Jameson, masse godis(!!!) og mat :)
Kjempe koselig å ha en "far-datter/ besetfar-datter-barnebarn tur"!!!
Spiste nydelig pizza før vi vendte hjem igjen , med alt for mye av enkelte ting thihi!!
Så ble det sofaen resten av kvelden med "angry birds" på tlf::)

Natt til lørag ble urolig, da begge unga våknet da vi la oss, så Aron og jeg delte dobbelsenga inatt mens Emilie og pappa delte sovesofaen på rommet hennes... Men hun tok seg en tur opp til oss og( noe ikke ole merket når han ov godt tydeligvis haha).

Idag, Lørdag, var det shopping av kjelke som stod på planen sammen med den "vanlige " lørdags-handlenen av mat:)

Rolig morgen hvor Emilie og jeg badet etter frokost før vi dro ut alle mann.

Fant kjelke, og Emilie ble i hundre:) Gleder oss til å innvie den imorgen med fam. Fletsten Ness imorgen på aketur :)

Når vi kom hjem fra butikkene ble det "Emil i lønneberget"-maraton på familien. Emilie elsker Emil!!! og jeg må innrømme jeg ler og koser meg jeg og!!! Koste oss med potetgull og "caprisonne" drikk som jeg kjøpte i sverige igår.

Nå skal resten av kvelden nytes i sofaen med vin fra sverigeturen og smågodis fra sverige=)
Lade opp til aking imorgen=) Moror får Emilie å leke med Jenny (akkurat 8mnd eldre), Aron leke med Adrian (3 mnd eldre)- Får se hvor mye aking det blir på de minste.


Skal lage klar lapskaus på morran, slik at vi har enkel middag når vi kommer hjem imorgen:):)

Vi blogges!!! Ha en fin lørsdagskveld!!!

Ingen kommentarer: