Totalt antall sidevisninger

onsdag 18. januar 2012

1,5 uke igjen....

Av permisjonen min. Ole starter pappaperm den 27 og jeg 2 ukerferie de 2 første ukene han har perm...

Ja hva kan jeg si, at det har gått alt for fort??? Får det har det gjort! Føles vel ekstra fort siden jeg har kortere permisjon med Aron enn med Emilie... Angrer på at vi ikke tok 80% lønn med han som med henne....

Men jobbe må men, pendle må mann, men kan jo hende det blir lysere i tunnelen når pappapermen er over:):) Krysser det som kan krysses og håper alt jeg kan!!! Både får Ole og min sin del.

Rart å tenke på at dette er siste mammapermisjonen og siste "babyen" i hus. Men helt perfekt på 2 barn, friske og raske og verdens nydeligste=)

Kan bare begynne å telle ned til påskeferie som starter 30 mars t.o.m 9 april, fri hele påske uken blir deilig.
og "fri med lønn" rett over påske, 10 & 11 april med innkjøring i bhg , og torsdag siste innkjøringsadag får Aron tar Ole. Av den grunn at jeg skal på studietur med jobben fra 12-15 April til Roma.

Roma er en fantastisk by, har vært der før og sett det meste av "stein" som jeg kaller det, altså severdigheter. Alt vi skal se på studieturen har jeg sett før, men det gjør ingen ting=) Forum romanun, coloseum, vatikanet, st.peter kirken, st.peter plassen, og en kirke jeg ikke kommer på ( med hull i taket) .





3 kommentarer:

Nina sa...

Jeg begynner på jobb i starten av februar.
Permisjonen har gått alt for fort,sukk.Jeg skal ikke jobbe så mye ennå,50% sykemeldt.
Mye som har skjedd i det siste,og jeg er faktisk litt deprimert.Noe jeg ikke skriver om på bloggen.
Men denne høsten/vintern har vært tøff.
Vet ikke helt hva som har skjedd med meg.

Kristine og lille Emilie sa...

Uff så trist å høre!!! godt med en mild start da ja:) Håper det ikke er noe alt for alvorlig som er grunnen til depresjonen og at det ordner seg ikke minst!
klem

Nina sa...

Takk for det!

Sliter litt Roger og jeg,håper vi klarer og finne ut av det.