Totalt antall sidevisninger

mandag 8. mars 2010

Nam nam mhhhhmmm

Idag er det ganske rolig her hjemme, bortsettt fra en snuppelure som åler seg over alt og må passer på får hun finner det meste interesant=)

Hun spiser litt dårlig men hun er snørrete og høres tett ut i halsen så sånn er det bare, er slik selv idag, eneste jeg får i meg er rett i koppen for det "smører" halsen når jeg Spiser/drikker det=)

Lurer på når leiekontrakten får de 10 personene som går inni hodet mitt går ut?? paracet og ibux funker jo ikke!!!

Men i ettermiddag skal vi ut å se på babysafe( til å sove i) og lekegrind ,  mormor og bestefar vil kjøpe til Vesla=) Sier ikke nei takk til det, for ellers ruller hun ut av senga på hytta og jeg får ikke gjort noe hjemme med henne som er over alt!!! Kan være greit å kunne få gått på do når jeg må liksom.. 

Så da blir det ikke plass til spisestuebordet lenger med lekegrind, men det er snakk om prioriteringer... bare å flytte bordet inn igjen når det trengs pga middaggjester og barseltreff=)

Ingen kommentarer: