Totalt antall sidevisninger

søndag 21. mars 2010

Helga 19-21 mars

 Fredag hadde Emilie og jeg kjempe koselig besøk av Thea og goingen Oliver. Ble avtalt på sparket og de kom hit fordi vesla var så sutrete og sover jo i senga sin på dagen, og tilfelle hun trengte å sove mer denne dagen var det supert at det passet at de tok turen hit=) Oliver er jo sååå flink!!! Går rundt bordet allerede . Thea fortalte at det gikk ann å maile til ahus og få tilsendt fødsel- og barseljournalen i posten. og gjett om  jeg gjorde det. Thea hadde blant annet ikke fått vite alt som foregikk under fødslen, og det vil jeg også hvis de ikke sa det så står ting der!! Også er det artig å ha i fotoalbummet som et vedlegg:)   På kvelden gikk jeg over til naboen når Vesla la seg, tok øl og en tur "ut"!.

Lørdag stod jeg opp 6.30 som vanlig med vesla, men la meg 02.30 så ble lite søvn bare. La oss igjen 08, mamma trengte litt søvn når hun skulle søve igjen. Ole stod opp med henne kl 10 og jeg sov til 12. Gikk tur til rimi og handlet middag og hjem igjen. Vesla er veldig sutrete idag også. Ikke leke alene ikke sitte alene, ikke bruke gåstol alene og når vi har henne på fanget  kravler hun over alt på oss, og sutrer hele tiden!!! ØR i huet!!! I ngen synlige tenner som kommer heller, jeg blir gal ... Virker som om det bare er oppmerksomhet hele tiden hun vil ha... men hun må da bli litt selvstendig  som hun har vært helt til nå... men ikke de siste dagene!!! Å legge henne 19.30  var håpløst, hyl hyl og atter hyl... prøvde å ungå å gi henne mat kl 22 men nei våken enda henne. da hadde jeg prøvd å legge meg med henne en stund også.. endte med at jeg sovnet 22 t og hun fikk mat.. Og hun og ole la seg kl 24...

Søndag  stod jeg opp med henne kl 7... hun spiste lite frokost, la oss kl 8 igjen. gadd ikke sitte oppe alene en søndagsmorgen når hun skulle sove. Og ble bare deppa av og se ut de kjerringene som dalte ned!!! Håpet på at de var borte når jeg stod opp igjen, men neida.. Tok en liten tur ut å shoppa noe til middagen . Så lagde jeg hjemmelaget kjøttkaker, kålstuing og poteter=) nam nam mmmhhhhmmm.  Vesla like suterete idag,,, uff sliten!!! Prøvde å legge henne kl 19.30 men gikk som igår, hvertfall ikke!!! Fikk grøt igjen kl 21 så sovnet hun... *puster lettet ut* Så nå blir det snart natta på oss også, håper hun sover hele natten og ikke våkner når vi skal legge oss. Stakkars ole skal på jobb imorgen så håper ikke det!!!


Denne uken som kommer har litt avhvert på programmet=) 


Mandag skal vi til Desiree og Martine
Tirsdag skal vi  til Thea og oliver også på middag hos mor og far, Emilie gleder seg til å besøke mormor og bestefar   
Onsdag skal jeg ha barseltreff her=)
Torsdag må jeg pakke for påsken..  litt å ha med for 5 dager og 3 personer og 2 katter..
Fredag reiser vi på hytta og kommer hjem neste onsdag( så påskedagene får vi hjemme)   

Ha En fortsatt fin kveld kjære lesere=)=) God natt!  

2 kommentarer:

line og noah julius sa...

hvor kan man finne mailadr. til den avd på ahus slik at man kan få journalen i posten?
jeg var lagt inn i flere dager før fødselen og fikk ikke vite noe,så spennende å se i ettertid!

line

Kristine og lille Emilie sa...

Hei :) Beklager sent svar. Google sykehuset du fødte på, jeg fødte på ahus, og adr dit er www.ahus.no. trykk på "kontakt oss" og der står mailen og tlf , jeg sendte mail. Sender mailen til en felles mail til ahus også vidre sender de til de avd som skal;)

Veldig spennende å lese, og ha også=) Som et vedlegg til fotoalbummet;)