Totalt antall sidevisninger

torsdag 18. mars 2010

Litt av hvert 18 mars 2010

Ukene går så fort!!!! Teller ned til jeg skal på jobb igjen, gruer meg skikkelig. Men blir vel bare en overgang.. Blir jo godt for min kjære og styre hjemme og passe på alt og aktivisere hele tiden... Blir en overgang selvom han er hjemme annenhver uke, noe jeg syntes er godt. Formen min er pjusk til tider... burde kanskje sjekket det ut, fin en dag, dårlig dagen deretter og så bra igjen, kanskje noe som ikke vil gi slipp i kroppen min og som bare ligger "på vent" og får ikke brytet ordentlig ut.


Denne uka har vi gjort litt forskjellig.. Mandag var jeg på linsekontroll, noe som ikke var helt positivt men men... deretter ba vi oss på middag hos svigers. Lei av å tenke ut middagsideer til tider.. men skal prøve å lage en ukeplan med middager fremover.. Shoppet regntøy til vesla på salg, til bhg-start. Sparer ganske mye å kjøpe det nå og ikke i sessongen for regntøy=) Så nå har hun parkdress som foret kan tas ut av og regndress og en ulldress hun kan ha under når det blir kjøligere på høsten!! På kvelden når min kjære så fotball, holdt jeg meg på kjøkkenet med glede. Laget muffins til oss( ja vi vet og kose oss og sette pris på hverandre) og laget 2 retter med middag til emilie. Så nå er fryseren full. Driver å spiser oss ut fryseren slik at jeg kan lage en fiske rett og fryse ned til henne også=)  Tirsdag Var Emilie og jeg på kaffe-date med Bellamor=)  Ikke bare bare å ta cafe besøk heretter skjønner jeg med en snuppe som vil ligge på gulv og er overalt på 1 sekund og ikke vil sitte i vognen sin og når jeg har henne på fanget blir jeg klatrestativet hennes.Kjempe koselig på kaffe-date!!! Og når jeg kom hjem fikk vi besøk av bestisen min/ "kollegaen" til Ole, Thomas !!!! Toppers kar!!! Veldig glad i han. Onsdag hadde vi en innedag. Jeg var i pjusk form... Torsdag , idag, var jeg og mine 2 kjæreste på kaffe på triaden med emilie's mormor og onkel, og små shoppet litt, og bortskjemte vesla får jo alltid noe av mormor:) Men vi er evig takknemmlige!!! Emilie har verdens beste mormor og bestefar, farmor og farfar!!! Mor foreslo at vi tar en mor-datter kveld imorgen hvis hun orker etter å ha hjulpet mormor litt hjemme. Kjempe koselig!! Det er lenge siden vi har hatt. Ta noe godt drikke ute og prate jenteting!!! Krysser fingrene får at hun orker=)


Noen som titter innom her som kan fortelle meg hvordan jeg skifter look på siden min? Trenger litt forandring til tider jeg...


Vil de som titter innom vennligst :) skrive hvem de er, så har jeg litt oversikt  :)


Også tar jeg imot blogg-tips, blir liksom det vante, i min egen boble hehe..Så tar imot inspirasjon fra dere=)


Ha en fin kveld videre, skal nå skrive ukeplan for middager og se på Paradise hotell:D:D Så sove inntil gutten jeg Elsker av hele mitt hjerte!!!!

Ingen kommentarer: