Totalt antall sidevisninger

torsdag 26. juli 2012

Ferien så langt

Nå er vi kommet hjem fra alle ferie-planene våre. Ole skal jobbe fra mandagen av så siste uken med ferie på meg er jeg alene med barna . Vi.skal bare være hjemme neste uke. Håper på noen lekedater og greit vær.

For en uke siden dro vi på hytta, etter å vært hjemme å pusset opp en ukes tid.
På hytta har vi lekt,plukket blomster, kjørt båt( vesla elsker å kjøre båt og gjerne styre også). Mommon,bestefar og onkel( på min side) kom på fredagen og dro videre med oss på mandag som var. Aron har hatt fast tid å våkne på hver natt   3.30. Og sovnet igjen mellom oss derefter. Så vi har byttet på å sove lur på dagen med aron.

Mandag dro mormor,bestefar og onkel med oss til sjusjøen hvor jeg leide hytte VIA jobben. Tirsdag var vi på hunderfossen. Stor stas for vesla, ikke så mye får aron der desverre. Emilie ga smokken til "buldre trollet " på eget initativ. Og nattengikk overrasket bra. Hun fomlet litt etter smokken men i søvne bare.
Onsdag tok vi turen til lilleputthammer kombinert med lekeland vett i vegg. Her var det også stas. Og mer for aron å gjøre også. Heldig med været denne dagen også. Kom en skur da vi skulle ga inn på lekeland. Flaks! Emilie tok alle karuseller tilogmed en mellom stor japp space shot. Tøffe jenta vår. Enda en fin dag for store og små. Og ingen savn etter smokken på vesla.
Været har vært bra (dvs opphold og en god del sol utenom den ene skuren).

Idag torsdag vendte vi nesen hjem og bursdagselskap venter i helgen.til venninnen til vesla, sofie:)

En liten oppdatering fra oss, fortsatt god sommer:)

1 kommentar:

Tina sa...

jeg har også en uke ferie til, mens håkon starter på jobb på mandag. Vi kan gjerne treffes hvis du vil. Victoria skal på hytteferie med momo og bestefaren sin, mens Philip er hjemme med meg.. :)