Totalt antall sidevisninger

mandag 30. april 2012

Langhelg

jeg har lang helg nå. Og Aron er hjemme med meg idag. Formen hans er litt utilpass pga hjørnetennene som kommer. Så bedre å han hjemme idag istedenfor å bruke syktbarn-dag på onsdag. 


Min kjære jobber idag men gleder meg til fri hele familien imorgen:) Emilie fr besøk av bestevenninnen fra bhg imorgen:) og det blir stor stas=) 


Ellers i helgen var vi ute Lørdag hele dagen. Emilie fikk besøk av Martine. De lekte kjempe fint mens vi mødrene kunne sitte å slappe av ute. Noe som ikke var Desiree imot siden hun har 4 uker til termin med nummer 2. 


Søndag var vi også ute hele dagen, koste oss ute med naboene:) 


Så deilig og se sola igjen!!!!!!


Ikveld avklarer vi sydentur i uke 42ellerikke. Etter årsmøte i sameie kl 18.30. Blir et spennende møte. Siden det er snak om gjesteparkering og hvor styret tar pengen fra...


Jajaja et kort innlegg fra meg, nå blir det buttikk tur med Aron før vi håper sola titter frem så vi kan være ute. 




Ha en fin dag der ute, om dere har fri eller ikke=)?

Ingen kommentarer: