Totalt antall sidevisninger

tirsdag 1. mai 2012

1 Mai

Idag ble dagen helt annerledes enn det som var tenkt. Vi skulle egentlig til bestevenninnen til Emilie og ri ponni og grillepølser i skogen. Noe vi hadde gledet oss til....

Men isteden ble vi hjemme får igår kveld fikk hu mor dritua i 2 omganger og trodde hun kom seg over det bare med 2 ganger. Men kl 11 idag, fortsatte den. Så turte ikke satse på skogtur uten do lett tilgjengelig for å si det sånn.

Så istedenfor  da , gikk Emilie og jeg ut kl 11( i nabolaget). Emilie syklet så fint alene mens jeg tok rolig tempo. Så veldig bra at vesla er blitt ganske så selvstendig:)  Satt hos en nabo og fikk kaffe/ saft og kjeks. Så syklet vi en tur. Trodde det ville bli kaos om jeg syklet ved siden av henne, men det ble det absolutt ikke:) Emilie må minnes på at hun må se rett frem inni mellom og ikke ned i bakken. ( selvom hun selv føler hun ser rett frem når hun ser ned fordi hodet er jo vinklet rett frem selvom øyene ser ned. ) Når jeg minte henne på å rett hodet opp fra bakken, sa hun: jeg gjør jo det mamma! hehe. Da måtte jeg smile for meg selv gitt:)

Farmor og farfar kom innom på vei fra hytta, og ba dem på middag med det samme:) Kjempe koselig!!

Jeg vasket den ene bilen, Toyotaen, etter at Aron var lagt. Mens vesla lekte ute med nabo jenta:) Så vært effektiv idag til tross for doflying og sår rompe. Vasket 2 maskiner tøy og( den første vasket jeg  kl 7.30 idag uten å tenke meg om at det var 1 mai. )

Q: Tar dere hensyn til 1.mai/ generellt hellig dager og gjøremål som naboene kan reagere på?

Neste nå er at jeg skal ta en dusj og pleie rompa mi før jeg finner boka mi på terrasen( her sitter jeg nå også i deilig temperatur og kveldssol).

Q: Hva har dere gjort denne 1. Mai?

Ønsker dere en fin kveld videre=)

Ingen kommentarer: