Totalt antall sidevisninger

lørdag 3. september 2011

Verdt det?

qSatt inn hormonspiral for 4 uker siden. Og det har vært 4 uker med bivirkninger. Konstant blødning, hodepine, kvalme, menssmerter, bekkensmerter, veldig hormonell, uren hud og hårfall. Mister så sinnsykt mye hår!!!! Trodde det var fordi jeg sluttet og amme, men fant ut at det kunne også komme av hormonspiral.

Den kostet jo 1200kr og varier i 5 år. Men 5 år med denne tilstanden blir jeg gal.Det tar 3-6 mnd før den stabiliserer seg men vet rett å slett ikke om jeg orker sånn mer enn 4 ukene som har gått.

Oker ikke ta piller hver dag så p-piller er uaktuelt. Har egentlig ikke lyst å gå på noe, får det er jo egentlig et fremmedlegeme får kroppen.Heller da passe på sikre perioder eller ikke ha et sexliv. Så at jeg satt inn spiralen er helt ufattelig teit.!!! Har en tanke om at sånn kroppen blir skapt skal den være- men alikvell ga jeg hormonspiralen en sjanse. Dumme meg!! Jeg er ikke skapt for hormoner kjenner jeg- blir irritert på meg selv da jeg blir irritert for ingen ting på andre. Så en ting er sikkert , Ikke mess med meg får tiden hehe.

Q:Noen som har andre erfaringer om spiralen? kanskje like erfaring jeg har, som bedrer seg?

1 kommentar:

Nina sa...

Jeg bruker ikkenoe nå.Orker ikke tanken på å sette inn spiral eller bruke p piller.