Totalt antall sidevisninger

tirsdag 30. april 2013

What a beatiful day

Endelig en dag med sol igjen:) det gjør virkelig noe med humøret når sola skinner:)

Igår sluddet og regnet det støte deler av dagen og jeg følte at høsten var for døren igjen...men Oh se sola kl 5 idag var bare helt ubeskrivelig!!!!

Går nå tur på jobben. Hører fuglene og deilig varm vind streifer håret mitt, alldeles nydelig:)
Helgen skal vist bli fin og varm, passer bra mtp utrdrikk på ole og meg og barna skal kose seg hos mormor og bestefar.

Etter jobb idag kommer vi til ferdig middag hjemme. Mor kommer og skal passe barna så vi får gått på møte i sameiet. Nytt styre skal inn bl.annet.

Nyte kvelden deretter og fri imorgen blir deilig! Skal kose meg med familien min, ikke har vi noen planer heller:)

Ha en fin dag kjære lesere:)

Ingen kommentarer: