Totalt antall sidevisninger

onsdag 17. april 2013

Litt av hvert

Beklager lenge siden sist innlegg. Ukene bare flyr og nå er det bare 3 mnd til sommerferie:)etterlengtet kjenner jeg!!!

Denne uken er det mye overtid på jobben pga flere syke og lite folk er vi når vi friske er på jobb så kroppen er sliten denne uken. Samtidig Jobber ole kveld og barna legger seg kl 19. Så når de er lagt blir det ting i huset som må gjøres før Kveldsstellet og natta på meg. Phuu!!! Lader opp til seminar med Jobber( hele skolen) i asker fredag- lørdag. Så blir ikke mye jeg ser min kjære denne uken nei...

Fin blanding av 2 og 4 års trass her i hus. Emilie har tendenser der hin svarer " frekt" og aron svarer omvendt av det han blir spurt om for så og bli sinna fordi han plutselig vil ha det vi tilbyr  feks mat/ drikke alikevel. Oh lord , ikke like tålmodig denne uken kjenner jeg.

Jeg har begynt på akupunktur etter påske og kjenner virkning faktisk:) gleder meg til mandag :) skal få en time hos kiropraktor en annen dag neste uke og.

Emilie var i bursdag hos ei fra bhg på søndag, utrolig koselig bursdag. God venninne mor til emilie venninne i bhg var der også så vi skravlet og koste oss med å se alle de fine barna i bursdagen:)
Og neste uke skal emilie være med ei fra bhg hjem etter bhg og vi henter henne etter barnetv. Koselig og varmer mamma hjertet når man ser barna har gode venner:)

Mye som skjer fremover med 3 Utdrikningslag og 2 bryllup, og gaver må kjøpes( fint de ønsker seg gavekort:) ) godt vi sparer penger hver mnd så vi kan Skeie ut så mye i mai:) ser virkelig frem til Mai måned:) ingenting er vakrere enn bryllup, kommer til å felle noen glede tårer da ja.

Viktig å sette pris på partneren sin, du vet ikke hva du har før du mister det. Viktig å pleie kjærligheten, holde kjærligheten varm og ikke ta hverandre for gitt<3

Nå skal jeg lese litt før lyset sløyfes og jeg er langt i drømmeland når min kjære kommer hjem.
Gleder meg til å kjenne han krype inntil meg å hilde rundt meg. Mhm<3

Ingen kommentarer: