Totalt antall sidevisninger

torsdag 25. april 2013

God morgen

Fuglene kvittrer og sola er på vei gjennom skyene!!! Deilig morgen med andré ord:)

Venter på å starte på jobb her jeg sitter. Barna vel levert i barnehagen etter en natt med sammenhengende søvn. Etter at vi stilte klokken i påsken har aron sutret litt på kveldene og våknet på nettene. Så endelig en natt med god søvn føles fresht:)

Idag etter jobb må jeg forberede utdrikkningslag jeg skal i på lørdag.
Først om 3 helger har vi en ren familie helg og det skal bli deilig. Forrige helg gikk bort i seminar som sagt merket ikke stort til jeg med kun søndag fri.

Nå skal jeg spise frokost før arb.dagen begynner:)
Ha en fin dag i sol og vind:-)

Slenger med et bilde av barna i utelek på søndag. Camping med is og saft:)

Ingen kommentarer: