Totalt antall sidevisninger

søndag 28. april 2013

Helg

Er deilig når helgen kommer og gå fra jobb fredag og vite at det er to fridager:)

Barna ble hentet av farmor og farfar i bhg på fredag noe som var kjempe stas og de ble villig med hjem med en gang:)

Svigers ble her på middag, taco som nesten alle nordmenn har på fredager. Barna var i seng kl 19.30 og jeg gikk over til naboen og koste meg med flere naboer. Ole skrudde henger ute med naboen vegg i vegg med oss. Aron våknet kl 21.30. Og var våken når jeg kom hjem kl 23. Hjalp ikke med paracet og vin på hodepinen jeg har hatt hele uken.

Våknet lørdag og skulle egentlig i utrdrikkningslag, men formene var ræva så orket ikke tanken på å farte rundt og være sosial til søndag morgen. Men de koste seg og utrdrikkingen var vellykket.
Jeg coolet kroppen og tok ting med ro og paracet og til slutt slapp hodepinen. Dro å kjøpte blomster og plantet i kassene mine. Emilie og aron sådde solsikke og gressløk. Jeg har absolutt ikke grønne fingre så det kan bli spennende om det kommer solsikker og gressløk:-)
Tok en øl i sola med måling mens unga lekte før klokka fløy( dagen blir så kort når man drar seg om morran). Vi grillet kl 18 og barna la seg kl 19. Slitne etter å ha vært ute i 6 timer.
Malin kom opp på en drink og vi la oss kl 23. Formen fortsatt ikke på topp og verking i kroppen og hodet.

Søndag var jeg våken mange ganger på natten pga hodepinen. Og når barna våknet i 6 tiden stod ole opp og jeg følte meg vrak.
Dårlig form går utover humøret også merker jeg. Stod opp kl 8 og måtte bare begynne med ting o huset får å glemme hodet litt. Skiftet på senger, vasket badene,tørket støv,ole vasket og støvsugde gulv og vasket i kjøkkenskapene mens jeg var ute med barna. Surt og kaldt, så rakte litt i fellesområdet til sameie for å holde meg varm. Like greit for dugnaden neste uke får vi ikke deltatt på. Ole Jobber kveld og barna legger seg når dugnaden er. Bakte boller mens aron ble klipt av pappsen istad.
Lik sveis som pappa og ble enda mer lik pappa når han ble klipt gitt. Lilleole ham ass.

Nå skal jeg lese boka mi før senga kaller for en my arb.uke imorgen. Gleder meg til fri på onsdag:)

Håper dere har hatt en super helg:)

Ingen kommentarer: