Totalt antall sidevisninger

onsdag 20. februar 2013

Onsdag

Idag er det onsdag og midtveis i denne arb.uken.

Jeg er hjemme fra jobb idag da jeg gikk uggen på jobb i hele går, og var på do to ganger igår i 19 tiden før jeg fant ut at jeg la meg kl 20. Mtp hvordan natten ble eventuelt. Men natten var grei den , uggen når jeg snudde meg i senga iløpet av natta men ingen doflying heldigvis.
Så jeg ble hjemme idag , og er fortsatt litt uggen. Uggen når jeg beveger meg, så har derfor sittet mest og lest idag:) viktig å lytte til kroppen. Så imorra skal jeg på jobb igjen .

Har laget kjøttkaker til middag idag, når man har tid til å laget husmannskost så hvorfor ikke? All hjemmelaget mat er best. Mat fra bunnen av:)

Nå kommer resten av familien snart løpende inn døra her og bryter opp roen som har vært her idag:)
Skal kose meg med boka mi videre ikveld. Lest ut en romanserie- bok idag og kan nesten ikke vente til å begynne på neste bok:)

Ha en fin dag videre:)

Ingen kommentarer: