Totalt antall sidevisninger

onsdag 19. september 2012

Tur dag på jobb

En fin tur, med fin gjeng og greit vær:)

Tenkt at lille lørenskog har noen severdigheter og:)

Tilstanden i heimen er slik:
Ole ble syk søndag kveld, jobbet mandag kveld( tidlig hjemme og rett i seng). Enda dårligere igår tirsdag. Spyr og driter er deilig!!! Så hjemme fra jobb denne kvelden.

Jeg har hatt mageknip og vondt i ribbein( ikke vet jeg hvorfor) orker nesten ikke hoste. Må finne "go stillingen" før jeg hoster.  Kroppen fryser og er varm om hverandre:( Har ikke tid til å bli smittet av ole. Er så klar for barnefri på lørdag!!!!!!

Aron har hatt munn- hånd og fotsyken. Hvem har han blitt smittet av? Merket den når den var ferdig tørket inn.

Idag er ole fortsatt hjemme fra kveldsvakten. Unga er hjemme med løs mage stakkars små! Det går spy og diare i bhg.
Men rart ole fikk den først og ikke unga. Og på mandag morgen itilegg, når barna har vært uten bhg i helgen?. 

Jaha for jobbe litt her nå og pleie kroppen når jeg kommer hjem. Plis la meg bli syk idag om jeg er smittet. Så jeg er frisk til lørdag!!!



Ingen kommentarer: