Totalt antall sidevisninger

fredag 28. september 2012

Sykmeldt

Jaja, går jo sykmeldt nå pga ribbeina. Kiropraktoren min sa de var brekt og det merkes.

Mandag dro jeg nedover med ole på morran, og sykmeldingen lå ikke i skranken slik legen sa den skulle gjøre. Så var hos svigers og strikket og handlet mat før jeg hentet ole fra jobb. Hadde time hos kiropraktor kl 14.40- deilig og vondt på samme tid:)

Tirsdag var jeg også med  ole nedover, for å hente sykmeldingen og levere den på jobben. Men den lå fortsatt ikke i skranken slik hun sa den skulle gjøre. Så jeg var hos mor og strikket og pratet til jeg hentet ole fra jobb.

Onsdag var jeg igjen med ole nedover og dro til mor før jeg dro til svigers for å levere bøker til svigemor.  Vi leser jo mange serier som vi bytte låner:) vi leser: sønnavind, i krig og kjærlighet, annas skjebne, morgen gry.  Og cecilie samartin bøkene.  Ferdig med østenfor sol serien.  Anbefaler alle disse seriene på det sterkeste!!!!

Torsdag  leverte jeg i bhg kl 7. Barna er ivrige til å komme seg avgårde så fort de er stått opp. De står i gangen å finner skoene sine og drar i jakkene som henger på knaggen.
Vasket tøy, brettet tøy. Støvdugde og vasket det ene badet. Lage klar middag til min kjære og barna.
Silje og anniken kom på kaffe og vi pratet og drev med strikking og hekling mens praten gikk lett:)  kjempe koselig. Hentet barna i bhg og aron rett i badebalja . Ole kom hjem og jeg dro på møte på jobben.

Fredag ble jeg igjen med ole nedover. Var hos mor. Når hun dro på jobb stod broren min opp og pratet i  mange timer mens jeg strikket og heklet.
Etter middag og nybadet unger og sovnet tidlig. Sitter jeg som et slakt i sofaen og blir her til senga kaller:) deilig med kiropraktor time igjen idag. Hun tar bare bekkenet og rompa siden ribbeina verker rundt det hele.

Imorgen skal vi i 30 års lag og forlovelsesfest til min kusine. Svigers kommet hit og passer ungene her. Veldig greit i grunn. Slipper å pakke all slags tøy og sko til dem:) så sover vi hos svigers:)

Ha en fin kveld videre det skal jeg:-)

Ingen kommentarer: