Totalt antall sidevisninger

tirsdag 27. mars 2012

Oppdatering fra heimen

De siste ukene har vi utnyttet det super fine været og vært ute i helgene og kost oss med ungene! Jeg er heldig med jobben jeg har og, er ute litt hver dag :)

Aron får 2 jeksler nå, og er i godt humør og fin form:) Emilie hoster om kveldene/nettene og var hjemme noen dager forrige uke med feber av og på stakkars. Var helt fin i helgen som var og i bhg på Mandag , men hjemme igjen idag pga dårlig natt til dag( vil så gjerne at hun ikke hoster så fælt på hytta i påsken).

I helgen som var var vi ute hele Lørdag, lekte i naboen lekestue,stekte vafler ute, og barna i nabolaget lekte og koste seg. Aron satt ut på asfalten for første gang, ålte seg rundt og plukket steiner og kongler -prøvde til og med å fange en mauer som jeg ikke så på nært hold engang( så han ser ikke dårlig hvertfall!!!)
Søndagen var vi hos "mommon og sestefar" en tur på middag- hvor oldemor elna også var, KJEMPE KOSELIG!!Dessverre ikke alt for ofte barna ser henne. Men i en travel hverdag og et stykke å besøke henne så blir det slik :(

Nå er jeg i feriemodus, blir digg med påskeferie!!! og innkjøring i bhg på Aron rett deretter og så til Roma med jobben!!!

Men, etter påske kommer hverdagen for fullt, Ole er da ferdig med pappapermen sin og hverdagen kommer for fullt- Tiden har gått fort siden jeg begynte å jobbe merker jeg nå som jeg tenker tilbake !!

Skal prøve å bli mer disiplinert med bloggingen, i en hektisk hverdag:)

Nå blir det litt tv og boka mi før det er opp før fugla for alle 4 imorgen og påskefrokost i bhg:)

Kos dere ikveld kjære lesere:)


Ingen kommentarer: