Totalt antall sidevisninger

torsdag 22. desember 2011

JUL



Nå nærmer det seg med stormskritt, Er du i rute?

Denne uken har jeg gjort innspurten og ordinær husvask.

Mandag ble strømmen tatt fra 8-17.30 ( fikk brev forrige uke hvor det bare stod til 16). Så Aron og jeg hadde playdate med Adrian og Linda, hvor jeg fikk det jeg ville av tøy til Emilie i str 92,98 og 104. TUSEN TAKK LINDA:) Så ble det middag på Mc'ern siden vi ikke hadde strøm og viste heller ikke når den ville komme tilbake(og godt vi gjorde det, blir alt for lenge og vente på middg for emilie når hun er sulten i det hun kommer inn døra hjemme etter bhg). -så litt usunnt men koselig da, Aron koste seg i høystol og knasket pommes frites han og:)

Tirsdag skulle vi på julelunsj, men Aron driver med 2 tenner samtidig og det er ikke deilig for han stakkars- så ble hjemme og pleiet han og vasket 3 mskiner tøy- GUD ER DET MULIG å FÅ SÅ MYE KLESVASK????

Onsdag Var Aron og jeg på juleavsluttning på jobben min, kjempe koselig og se alle lærerene og mine kolegaer . Og få julegaver:)Vasket enda mer tøy på kvelden og brettet tøy seff.... KANSKJE FÅ KLESVASK_HJELP? skjønner ikke hvordan jeg skal rekke alt når vi begge er i full jobb igjen...

Torsdag var emilie hjemme fra bhg etter en natt med bjeffende-hoste og nesten brekninger, stakkars gull jenta vår!!! Så vi gjorde litt førjulskos. Pyntet juletre og hjalp meg og vaske det ene badet:) Stor-handlet etter middag, så nå er jul og romjulen i boks:) Men gud så mange stressa FOLK det er ute!!! De løper forbi deg med handle vogna- "nesten første mann til mølla". Hvor er det blitt av kosen før jul sier bare jeg!


Imorgen Fredag, får Emilie fri, og vi skal til farmor og farfar hennes og kose oss og spise middag . Så ole kommer rett dit etter jobb.

Resten av kvelden idag skal jeg pakke stellebaggen for imorgen, slik at vi bare kan stelle oss og dra oss ut døra....Tar jo 2 timer bare det og stå opp og komme oss ut døra!!!

Blogger i romjulen igjen jeg:) Så ha en god jul så lenge, og kos dere masse der ute:)

2 kommentarer:

Nina sa...

Hvor mange tenner har han nå??

Her er det ingen.

God jul videre!

Kristine og lille Emilie sa...

8 Tenner, 4 oppe og 4 nede, den siste tannen kom på julaften. ikke så bra "timing" men men .
De kommer tidsnok skal du se :)
God jul videre til dere og:):)