Totalt antall sidevisninger

tirsdag 6. desember 2011

Host hark ææætsjo snufs

Overskriften sier sitt

Emilie begynte for 2 uker siden med hoste, snørr, feber. Hun hoster og snørrer enda.

Hun smittet da Aron som får 2 tenner i samme slengen så han hoster,nesa renner om dagen og tett om natten og våkner av hoste på natten.

Så smittet Aron meg og jeg har gått med hodepine, snørr, og sår hals( piggtråd følelse). Har da gått slik 1 uke nå.

Så tilslutt smittet jeg ole, og vi alle 4 går å hangler....


Jeg må bli frisk til fredag da jeg skal på julebord med nabo-damene her... ut og spise, vorse og ut ( hvis det frister meg på fredag).




Så Aron og jeg har slappet av hjemme igår og idag og sikkert imorgen også... Sover når han sover og håper formen tar seg opp til fredag :) Kjolen er kjøpt og jeg gleder meg sånn til og pynte meg!!!

Blir liksom Julebordet mitt i år dette, siden jeg ikke ble bedt på jobben sitt( eller vil si jeg ble bedt på fredag 1 uke før selve julebordet) og når jegallerede har julebod planer med nabo damene dropper jeg jobb julebordet som er samme dagen! oG hvorfor skal jeg gå og kose meg når jeg ikke føler meg bedt en gang. kunne jo blitt bedt når de andre fikk invitasjon i oktober. Så det skuffer meg litt...

Q: Blir dere bedt på julebord når dere er i permisjon?

Nå skal jeg slappe av på sofaen med boka mi, "saras nøkkel" og sove deretter :)
Ha en fin Tirsdags kveld videre der ute :D

1 kommentar:

Nina sa...

Jøss,høres ut som her jo.Jessica var skikkelig dårlig og hjemme fra bhg i 9 dager.
Hun blir så dårlig pga astmaen.Smitta Benjamin som fikk krupp,jada...så ble jeg og paps smitta.

God bedring!!