Totalt antall sidevisninger

søndag 1. august 2010

Koselig Celerbert selskap med et vennepar

Da var det vår tur til å arrangerer helaften =)

Et par dager med planlegging og flere ideer på meny for kvelden, endte det opp med dette:

Velkommst drink uten navn: Mozell, Tropisk juice, Appelsin juice, Roses lime, Vodka, Appelsin båter. 

Forrett:      Bakte tomater m/ fyll av ris, løk, kanel, sukker ,dill & rødvin

Hovedrett: Kotteletter i abodo marinade/rub, hjemmelaget amerikansk potetsalet,  hjemmelaget coleslaw salat & rødvin .

Dessert:     Vanilje is og varme bær, kaffe & konjakk 

Kvelden var utrolig koselig og latteren trillet:)  Kvelden endte med en tur på Jekyll i Lillestrøm , hvor vi traff mange kjent folk. Og og jeg følte oss ny forelsket igjen:) Herlig følelse. Danset og kjærligheten lyste av oss fikk vi høre:):) Veldig godt med kjærste tid av og til, og freshe opp forholdet som blir lett å gå i det samme vante når man har barn. Vi skal ha et barn til, når er uvisst enda. Elsker Olemann min av hele mitt hjerte!!! Gjør alt for han!!!

Søndag før vi hentet vesla, sov jeg til 9(våkner tidlig av meg selv, glad det ble lenger enn 6 som er veslas vekkerklokke som oftest), spiste frokost, dusja la meg igjen og sov til 14.30. Deretter avslapping før vi hentet vesla kl 16, og fikk middag i samme slengen:D:D:D
Emilie har verdens beste bestefar (som var alene med henne fra 12-18-leggetid- igår uten hjelp av mormor til noe som helst) og mormor og onkel som hun fikk leke med når hun våkent idag søndag. 
Tusen takk for hjelpen uten dere hadde vi ikke klart å arrangere helaftnen. 

Vi blogges snart igjen, ingen bilder da kameraet var med i baggen til emilie... 

Ingen kommentarer: