Totalt antall sidevisninger

mandag 9. november 2009

Uken 2 -8 November =)

Ukene går så fort, det er visst bare å nyte tiden selvom den flyr avgårde. Gruer meg til å begynne å jobbe igjen. Kan jeg ikke bare bli gravid med en gang for å slippe å jobbe og bare fortsette og kose meg hjemme a :)

Mandag var vi ute å handlet inn til bursdag feiring, jeg ble nemmelig 23 år denne dagen. Og fikk besøk på kvelden av Emilie's farmor , farfar, mormor, bestefar og onkel kristian. Koselig var det men i den lille stua vår, var det godt når selskapet var over og ha litt plass igjen:) Skjønner jo at det er på tide å se etter noe nytt på nyåret...

Tirsdag skulle vi egentlig på Tjukka treff men jeg var ikke i form. Så vi holdt oss inne denne dagen. 

Onsdag var jeg bedre og vi tok en tur på Triaden med Desiree og Martine. Og kakae og ta hos oss deretter. Koselig dag i høstværet=) Hele denne dagen spiste frøkna dårlig. Men blid som en sol. 

Torsdag Skulle egentlig Thea og Oliver komme på besøk, men de skulle til Kragerø og besøke familie og venner, det passet i grunn bra fant jeg ut utover dagen. Grunnen til at Emilie spiste dårlig på Onsdag var at hun ble syk torsdag.Feber og fikk stikkpiller etter anbefalingen og stille var hun, sovoftere enn vanlig og sutrete. Så pappa Ole kom hjem i lunsjen med stikkpiller til oss. Sikkert jeg som har smittet henne. Var forkjøla jeg følte meg på TGirsdag med hodepine, og veldig bekymret for nøffesyken om dagen, men var heldigvis ikke det!

Fredag var hun likedann, og vi skulle ha barnevakt denne kvelden/natta. Men farmor og farfar ville gjerne passe henne selvom hun var forkjølet. Og der var hun rolig hele kvelden, men lys våken helt til 00.45 ( det har ikke skjedd siden juni) Så hun var tydeligvis kjempe dårlig form. Pluss at farmor måtte vugge vogna hele natta, så farmor sov ikke mye. Å gjett om jeg fikk ekstra dårlig sanvittighet da jeg hørte dette på Lørdag da vi hentet henne. Hun spiste dårlig denne dagen også. Kanskje jeg er rar men jeg er bekymret for vekta hennes, selvom hun har mye å ta av. Sa de skulle ringe hvis det var noe men gikk tydeligvis fint til tross for lite søvn på farmor.

Lørdag hentet vi henne kl 15 og kjørte rett til bestefar og mormor, der hun skulle være denne natta. For vi hadde bedt inn til bursdagvors hos oss. Men denne kvelden sovnet hun 21.15 . (normal tid for tiden).  Vo dro alene hjem 2 dagen på rad, rar følelse siden hun var syk. Men til tross for det klarte jeg å slappe av.  En vellykket kveld!

Søndag kunne jeg ikke kommet fort nok til mor og far på middag. Savnet frøkna så fælt! Men hun smilte og lo da vi kom=) Og hun var i bedre form. Koselig dag med oldemor,mormor,bestefar,onkel kristian! Så godt å komme hjem , med vesla, og vite at hun var her når jeg våknet på mandag. 

Ingen kommentarer: