Totalt antall sidevisninger

mandag 16. november 2009

9- 15 november......

Hei igjen!

Mandag fikk vi besøk av Helene schnuppelura mi. Hun var hjemme på besøk i helga, og skulle ta nattoget til Tr.heim på mandag igjen. Kjempe godt å se henne, rart å ikke ha henne nære! Emilie koste seg på fanget til filletanta si :D Vi gleder oss allerede til å henne nedover 18 Desember !!!

Tirsdag tok jeg iniativ til barselgruppen, for en ekstra ordinær tur. Fra nå av er planen  egentlig slik at vi møtes 2 hver uke, hjemme oss hverandre. Men hadde så lyst å gå tur i grå-været, og alltid koselig med selskap på tur! Så Linn og Anne ble med, på kort varsel. Vi gikk en kjempe fin tur i skogen mot Mariholtet! Når jeg kom hjem hadde jeg så god samvittighet altså! Deretter tekstet jeg svigemor ang. en kjele far trenger til pinnekjøttet han serverer på Lørdag. Og bad oss selv på middag med det samme. En koselig ettermiddag med svigers, Ole og vesla!Og kjelen ble med hjem:)

Onsdag var Emilie hjemme med pappa, mens mamma tok en tur ut å handlet mat. Hvorfor dra henne ut i grå-været når Ole liksågodt skulle være hjemme?! Og da slipper jeg påkledning, inn i bil, ut av bil, handle, inn i bil, ut av bil og avkledning. som tar lenger tid enn nesten handlingen!!! På ettermiddag dro Emilie og jeg å besøkte mormoren hennes, hun ble overrasket, og rakk ikke spise opp middagen sin , måtte kose med vesla, da vi skulle bare ta en kort tur for å rekke middagen pappa kokkelerte=) 

Torsdag , ja da husker jeg ikke hva vi gjorde... jo det var det som skjedde ja. Ole og fikk denne dagen mulighet til å ta nøffevaksinen, og da trengte vi barnvakt mens vi gikk å gjorde det, så Emilie ble passet av farmor og farfar den lille timen vi var borte. Og deretter ble de på kaffe og så barne-tv med Emilie :) 

Fredag fikk vi besøk av Thea og Oliver. Koselig, fikk ikke møttes forrige uke, og hver 2 uke er for lenge imellom vi møtes! Så vi pratet og ringte nav begge to og fikk orden på saker og ting! På kvelden lagde jeg taco som Ole og jeg koste oss med med levende lys på bordet og en flaske vin, kjempe koselig! Føltes nesten som en date=) Så på x-faktor og switchet på kontrollen deretter, før vi fant senga.

Lørdag tok vi en rolig morgen, Ole og Emilie stod opp først , da jeg hadde så hodepine. Stod opp etterhvert og dro ut å handlet mat og noen julegaver. Spurte om Ole skulle være med, men han som sikkert gutter flest, oppsøker ikke shopping mer enn nødvendig. Så jeg handlet julegaver til alle barna på "julegave-lista" mi.Og helt utrolig at det ikke var mange folk på Triaden! Var hjemme igjen kl 13 så sikkert mer rush etter det. Pakket inn gavene , er sååå kos!! Og pakket for vesla, etter mye frem og tilbake, bestemte vi oss for å ha Emilie over hos mor og far til Søndag. Begge ville gjerne ta seg en øl  til pinnekjøttet. Så hentet vi svigers og dro på en vellykket pinnekjøtt kveld og Emilie sovnet 21.15 =)

Søndag Sov vi leeenge, utrolig deilig når muligheten er der. Så hentet vi Frøkna og skiftet på henne og vips var hun klar får nytt middagsbesøk=) Nå skulle vi til Nina, Rune og sønnen Sondre i sørumsand=) Utrolig god tacoform fikk vi servert, med nam nam is til dessert og avsluttet med å se varg veum film=) En utrolig koselig kveld!!! Må gjenta dette, hos oss snarest=) Sondre var så nydelig, og Emilie smilte til han hele tiden, håper de kanskje blir kjærster senere, for de krøllene han har vil jeg ha et barnbarn med!!! WOW!! Besøket ble lenger enn noen av oss tenkte, så vi var hjemme 22.30 =)Emilie spiste og sovnet samtidig med oss =)

1 kommentar:

Anonym sa...

*Kremt*

"håper de kanskje blir kjærster senere, for de krøllene han har vil jeg ha et barnbarn med!!! WOW!!"

Hun får holde seg til den ene hun allerede har ;)) Hehe!!