Totalt antall sidevisninger

søndag 29. november 2009

Sjusjøen 22- 24 November

Nam , kjeks!


Sofakos

Kveldskos for de voksne. Linda ble millionær


Våknet med et smil:)

Kom fram litt over 16 Søndag ettermiddag, vi pakket ut, redde opp, og slafan i sofaen. Og la barna til leggetid, før vi begynte med middag og kveldskos! Spiste kyllingtacoform og spilte millionær deretter- ble litt senere enn det burde, 01.30. Og Jenny var klar for ny dag kl 03. Glad jeg slapp å stå opp akkurat da.  Lekte i stua fra 03, lekene bråket på gulvet men sånn er det med barn:) Så Linda og Knut Ove byttet på iløpet av natten/morgningen. Vi stod opp kl 08, ikke helt uthvilte. Spiste i puljer, og felles frokost igjen kl 11.30. Så skulle vi egentlig gå tur, men det høljet ned og vondt føre å gå på med vogner, glatt, vått, sørpe. you name it. Så endte opp med bil tur til toppen pog deretter Lillehammer. Fikk slått ihjel noen timer der :) Vendte tilbake til hytta kl 16. Og igjen slappet av, barna sov om hverandre. Ole og jeg tok badstue først og Linda og Knut Ove deretter. Deilig!!! Så lage Ole middag, mens jakten på kjærligheten fenget Linda og meg. Eteer maten ble det en runde millionær. Så fant Linda og jeg senge kl 23. Gutta tok en runde til :P og kom etter en stund. Og Jenny igjen våknet kl 03. Da pakket jeg meg godt intill Ole og sov videre men våknet av leker som falt i gulvet og "praten " hennes.  Alt i alt en super koselig  tur, og håper på gjentagelse :)

Ingen kommentarer: