Totalt antall sidevisninger

søndag 25. oktober 2009

Jeg har blitt utfordret!

Jeg har blitt utfordret av Anette.

Regler:

1. Skriv 10 ting om deg selv

2. Legg ut et bilde du liker og ett du ikke liker

3.Legg ut et bilde og fortell de beste minner om det

4. Så utfordrer du 5 til ;) Men blir bare en da jeg bare har en følger til...

10 ting om meg selv

1. Ble mamma for første gang Juni 09 til nydelige Emilie

2. Er utdannet barne og ungdomsarbeider

3. Jobber på en base med multifunksjonshemmede ungdommer

4. Både jeg og Emilie er på født på Ahus, het sia da jeg kom til verden

5. Nyter dagene med kjærsten, Emilie og venner

6. Alltid vært veldig glad i barn så passer bra i yrket mitt

7. Veldig glad i å gå turer i terreng

8. Gruer meg til å begynne å jobbe igjen

9. Lyst på et barn til, og ikke så stor aldersforskjell på Emilie og den neste

10. Ikke veldig glad i vinteren men koselig med litt snø;)

                                                                                           

Oppussing liker jeg ikke.


Liker å se at pappa stråler når Emilie kom til verden.


Det beste minnet er etter 9 mnd med venting og div plager og mye kos med magen, å endelig få kunne se den lille babyen som har vært inni magen min så lenge, selvom tiden gikk fort. Som kom veldig uforbredt vel og merke. 

Bare følelsen av da hun proppet ut og intill hun kom opp på brystet mitt, føltes evig lang, kunne nesten ikke vente at det skulle skje.  Det var en så utrolig følelse. Det kan faktisk ikke beskrives, men mødre selv vet hvordan det føles :) Gleder meg til å oppleve det igjen!!!

Jeg utfordrer

Theaslilleverden





Ingen kommentarer: