Totalt antall sidevisninger

torsdag 8. oktober 2009

5- 11 Oktober 09

Dåpen vel overstått, og følte dagen før dåpen, at "gud det skal bli godt å slappe av til uka".

Men jeg har jo mark i rompa og blir kjedelig å være alene. Så Mandag fikk vi besøk av Thea og sønnen Oliver, Oliver er født i juni han også. Vi hadde lunsj, rester fra dåpen og te til. Kjempe koselig besøk=) Også bestilte Thea tannlegetime til seg selv som Emilie og jeg skal være med på og passe Oliver enn så lenge.  

Tirsdag, barseltreff. Fristet ikke å gå tur i kulda, men vi kledde på oss og møtte opp. Veldig positiv følelse jeg sitter med i ettertid, glad vi dro. Gikk en liten runde og cafe' deretter. Og da regnet det sidlengs så rakk vel akkurat å trille den lille turen før regnet kom. 

Onsdag da var vi i Drammen med Thea og Oliver, Thea hadde tannlegetime 14.40 og vi skulle rekke toget fra oslo kl 13.17, men gikk på feil perrong og spurtet alt vi hadde ( så sikkert veldig smart ut med barnevogner) og rakk akkurat ned på perrongen og konduktøren, da sier konduktøren" dere er litt sene" og da spør vi om det gikk til drammen, og da slapp han oss ikke på for vi var sene, men herregud, vi rakk det jo, hadde ikke han pratet med oss bare sluppet oss på hadde det gått opp i opp med tiden.  Så vi ventet på neste tog , og det gjorde at vi rakk akkurat tannlegetimen, vel og merke vi visste faktisk ikke hvor vi skulle , bare ca. Men vi fant frem (: Bysset Oliver i en time mens Thea var inna, så ble det mat tid på begge to, så gikk vi til toget og vi ble hentet i Oslo(: En koselig dag dette også.

Torsdag har vi bare vært på helsestasjonen og butikken. Hun veide nå 6680gr og 60,5 lang. God og rund jente vi har (: Og ryddet hjemme og støvsuget og vasket klær m.m Og jeg har pakket til hytteturen imorgen. Jentetur med jentene på jobben =) Til skeikampen med badestamp, mhhhhmmm. Deilig! 5 jenter og bare jenteprat hele helgen! Med godt drikke til =D

Fredag, imorgen, skal vi bare være hjemme å kose oss masse, hun kommer til å sitte mye på fanget mitt, nesten ikke få være fred uten at jeg tar på henne , nusser henne. Det blir utrolig rart å reise bort en hel helg, men skeikampen er litt langt å dra for kun 1 natt. Men tar igjen den fortapte kosen til uka, blir masse tid til å kose fremover=) 

Så som dere leser, slappet av har jeg ikke gjort mye denne uka, men har kost meg VELDIG!

takk for nå, og god helg!! Jeg skal hvertfall kose meg=)